Rozměrný vidlicový osmiválec představuje dědictví předchozích agregátů, které proslavily proudnicové automobily Tatra
Rozměrný vidlicový osmiválec představuje dědictví předchozích agregátů, které proslavily proudnicové automobily Tatra
Prototyp ještě jednou: nejvýznamnější odchylkou z tohoto pohledu je dvoudílné přední okno. Tenká svislá příčka už na sériových „jedničkách“ nebyla…
Prototyp ještě jednou: nejvýznamnější odchylkou z tohoto pohledu je dvoudílné přední okno. Tenká svislá příčka už na sériových „jedničkách“ nebyla…
Montáž Tatry 603 nikdy nepoznala hlučící linky, denně chrlící tisíce vozidel. Jednalo se o kusovou montáž s velkým podílem ruční práce
Montáž Tatry 603 nikdy nepoznala hlučící linky, denně chrlící tisíce vozidel. Jednalo se o kusovou montáž s velkým podílem ruční práce
Druhé generaci Tatry 603 se díky dvěma párům světlometů blízko sebe říkalo „Šilhavka“. Dnes patří stejně jako její předchůdkyně k nejcennějším
Druhé generaci Tatry 603 se díky dvěma párům světlometů blízko sebe říkalo „Šilhavka“. Dnes patří stejně jako její předchůdkyně k nejcennějším
Tatra Valuta v představách tvůrčího dua Kardaus/Popelář. Z Valuty se zrodila sériová Tatra 603, která si ponechala překvapivé množství detailů z původních skic
Tatra Valuta v představách tvůrčího dua Kardaus/Popelář. Z Valuty se zrodila sériová Tatra 603, která si ponechala překvapivé množství detailů z původních skic
Ambulance byla původně prototypovým kombíkem. Pokud by se výroba realizovala, československé zdravotnictví by dostalo rychlý a výkonný model z domácí továrny!
Ambulance byla původně prototypovým kombíkem. Pokud by se výroba realizovala, československé zdravotnictví by dostalo rychlý a výkonný model z domácí továrny!
Velmi známý, ale stále krásný podzimní propagační záběr poslední generace Tatry 603. Mlhovky patřily k sériové výbavě
Velmi známý, ale stále krásný podzimní propagační záběr poslední generace Tatry 603. Mlhovky patřily k sériové výbavě
Takto se Tatra 603 prezentovala na II. výstavě československého strojírenství (předcházela pozdějším Mezinárodním strojírenským veletrhům Brno)
Takto se Tatra 603 prezentovala na II. výstavě československého strojírenství (předcházela pozdějším Mezinárodním strojírenským veletrhům Brno)
Obrázek socialistické reality? Ani zdaleka! Třebaže se u nás Tatra 603 nabízela i soukromým zájemcům, nových osmiválců v privátním držení bylo velmi málo
Obrázek socialistické reality? Ani zdaleka! Třebaže se u nás Tatra 603 nabízela i soukromým zájemcům, nových osmiválců v privátním držení bylo velmi málo
Tatra 603 se dostala na stovky pohlednic. V provedení vozu taxislužby (takto skutečně jezdily) se dostala i na záběr z Bratislavy…
Tatra 603 se dostala na stovky pohlednic. V provedení vozu taxislužby (takto skutečně jezdily) se dostala i na záběr z Bratislavy…
Slovenská Tatra 603X, jak se před třemi desítkami let chlubila svými tvary v tehdejším podnikovém muzeu
Slovenská Tatra 603X, jak se před třemi desítkami let chlubila svými tvary v tehdejším podnikovém muzeu
Tatra 603A mohla být excelentním druhým dějstvím původního modelu, ale nestalo se tak. Za pozornost určitě stojí původní tovární lak, na hony vzdálený dnešnímu „slizkému“ vzhledu nového finiše v nedobovém provedení…
Tatra 603A mohla být excelentním druhým dějstvím původního modelu, ale nestalo se tak. Za pozornost určitě stojí původní tovární lak, na hony vzdálený dnešnímu „slizkému“ vzhledu nového finiše v nedobovém provedení…
Prototypová Tatra 603 na půvabném a tehdy ještě klidném pražském nábřeží s vyhlídkou na Hradčany. Oproti pozdějším modelům lze najít několik odlišností
Prototypová Tatra 603 na půvabném a tehdy ještě klidném pražském nábřeží s vyhlídkou na Hradčany. Oproti pozdějším modelům lze najít několik odlišností
4/13