Vzduchové pérování na obou nápravách zajišťuje velkou variabilitu světlé výšky. Takto to vypadá s vypuštěnými měchy.
Vzduchové pérování na obou nápravách zajišťuje velkou variabilitu světlé výšky. Takto to vypadá s vypuštěnými měchy.
A zde je nejvyšší pozice, při které je světlá výška nad terénem bezmála 28 centimetrů.
A zde je nejvyšší pozice, při které je světlá výška nad terénem bezmála 28 centimetrů.
S takto přizvednutým podvozkem zvládne jeep i velké nájezdové úhly.
S takto přizvednutým podvozkem zvládne jeep i velké nájezdové úhly.
Standardní barvou bez příplatku je červená. Za ostatní barvy se připlácí 41 tisíc korun.
Standardní barvou bez příplatku je červená. Za ostatní barvy se připlácí 41 tisíc korun.
A vskutku luxusní interiér. Vše, co v něm vidíte, je standardní součástí vrcholné výbavy Summit Reserve. Za příplatek je u Grand Cherokee pouze lak karoserie.
A vskutku luxusní interiér. Vše, co v něm vidíte, je standardní součástí vrcholné výbavy Summit Reserve. Za příplatek je u Grand Cherokee pouze lak karoserie.
Vše, co se tváří jako dřevo, jím je i ve skutečnosti. Dokonce i na volantu.
Vše, co se tváří jako dřevo, jím je i ve skutečnosti. Dokonce i na volantu.
Uprostřed je volič převodovky, páčkou vlevo se nastavují jízdní režimy, páčkou vpravo výška podvozku.
Uprostřed je volič převodovky, páčkou vlevo se nastavují jízdní režimy, páčkou vpravo výška podvozku.
Při nabité baterii si lze zvolit, v jakém režimu má auto jet. Elektřinu lze také šetřit "na potom".
Při nabité baterii si lze zvolit, v jakém režimu má auto jet. Elektřinu lze také šetřit "na potom".
Ovladače na stropnici. Auto má standardně vyklápěcí střešní okno složené ze dvou částí.
Ovladače na stropnici. Auto má standardně vyklápěcí střešní okno složené ze dvou částí.
Kufr auta je obrovský, s rovnou podlahou a díky vzduchovému podvozku i nízkou nákladovou hranou.
Kufr auta je obrovský, s rovnou podlahou a díky vzduchovému podvozku i nízkou nákladovou hranou.
I když jde o plug-in hybrid, rezervní kolo se pod podlahu kufru vejde.
I když jde o plug-in hybrid, rezervní kolo se pod podlahu kufru vejde.
Tlačítko zavírání víka kufru má nezvyklé umístění na vnitřní straně zadního sloupku.
Tlačítko zavírání víka kufru má nezvyklé umístění na vnitřní straně zadního sloupku.
Mají tu samostatnou klimatizaci i vyhřívané a odvětrávané sedačky.
Mají tu samostatnou klimatizaci i vyhřívané a odvětrávané sedačky.
Boční vedení sedadel je jen v náznaku. Na rychlé projíždění zatáček jsou ostatně jiná auta.
Boční vedení sedadel je jen v náznaku. Na rychlé projíždění zatáček jsou ostatně jiná auta.
Auto lze pozorovat ze všech úhlů, hodí se to hlavně v terénu.
Auto lze pozorovat ze všech úhlů, hodí se to hlavně v terénu.
V palubním menu si lze zobrazit i ne zcela běžně dostupné údaje.
V palubním menu si lze zobrazit i ne zcela běžně dostupné údaje.
Z 303 kilometrů testovací trasy jel jeep 52 km na elektřinu. Jsou v tom zahrnuté i kilometry, pro které si auto vyrobilo energii z brzdění během cesty. Na začátku trasy měl vůz plně nabitou baterii.
Z 303 kilometrů testovací trasy jel jeep 52 km na elektřinu. Jsou v tom zahrnuté i kilometry, pro které si auto vyrobilo energii z brzdění během cesty. Na začátku trasy měl vůz plně nabitou baterii.
24/30