Vzduchové pérování na obou nápravách zajišťuje velkou variabilitu světlé výšky. Takto to vypadá s vypuštěnými měchy.
A zde je nejvyšší pozice, při které je světlá výška nad terénem bezmála 28 centimetrů.
Při pohledu na celou karoserii to vypadá takto.
Zde je auto připraveno na brod hluboký 61 centimetrů.
S takto přizvednutým podvozkem zvládne jeep i velké nájezdové úhly.
Auto má i elektronickou uzávěrku diferenciálu.
Standardní barvou bez příplatku je červená. Za ostatní barvy se připlácí 41 tisíc korun.
Americká vlajka na bočních dveřích...
A vskutku luxusní interiér. Vše, co v něm vidíte, je standardní součástí vrcholné výbavy Summit Reserve. Za příplatek je u Grand Cherokee pouze lak karoserie.
Vše, co se tváří jako dřevo, jím je i ve skutečnosti. Dokonce i na volantu.
Uprostřed je volič převodovky, páčkou vlevo se nastavují jízdní režimy, páčkou vpravo výška podvozku.
Vnitřní zpětné zrcátko lze přepnout do režimu displeje.
Při nabité baterii si lze zvolit, v jakém režimu má auto jet. Elektřinu lze také šetřit "na potom".
Ovladače na stropnici. Auto má standardně vyklápěcí střešní okno složené ze dvou částí.
Kufr auta je obrovský, s rovnou podlahou a díky vzduchovému podvozku i nízkou nákladovou hranou.
I když jde o plug-in hybrid, rezervní kolo se pod podlahu kufru vejde.
Tlačítko zavírání víka kufru má nezvyklé umístění na vnitřní straně zadního sloupku.
Na zadních sedadlech netrpí cestující nedostatkem.
Mají tu samostatnou klimatizaci i vyhřívané a odvětrávané sedačky.
Boční vedení sedadel je jen v náznaku. Na rychlé projíždění zatáček jsou ostatně jiná auta.
Přední sedadla jsou nastavitelná šestnácti směry.
Detail dveří dobře ilustruje vkusné pojetí interiéru.
Audio McIntosh je také v ceně.
Auto lze pozorovat ze všech úhlů, hodí se to hlavně v terénu.
V palubním menu si lze zobrazit i ne zcela běžně dostupné údaje.
Z 303 kilometrů testovací trasy jel jeep 52 km na elektřinu. Jsou v tom zahrnuté i kilometry, pro které si auto vyrobilo energii z brzdění během cesty. Na začátku trasy měl vůz plně nabitou baterii.
6/30