Pátá generace Santa Fe vsadila na ostré hrany a rychlý konec karoserie.
4,83 metru dlouhá karoserie udělala pro vnitřní prostor maximum.
Tady se spíná UVC záření.
Ve schránce před spolujezdcem lze zbavit bakterií například klíče.
Na sedadlech ve třetí řadě je překvapivě hodně místa. Sedí se tu ale dost u země, což není na dlouhé cesty optimální.
Pokud je využito všech šest sedadel, na zavazadla už mnoho místa nezbývá.
Přístup ke třetí řadě sedadel je možný po odsunutí sedadla v řadě druhé.
Stejný pohled ze třetí řady.
Sedadla před sebou mohou cestující vzadu odsunout elektricky.
Takto se dá dvojice sedadel třetí řady složit do podlahy kufru.
Cestující ve třetí řadě mají k dispozici vlastní regulaci klimatizace.
Ložný prostor Santa Fe je dost velký i na přespání.
Opěradla sedadel se dají sklopit na dálku.
Testovaná verze měla ve druhé řadě dvě samostatná křesla.
USB-C konektor umístěný na bočnici opěradla.
Nenápadné madlo na boku karoserie slouží ke snadnějšímu nastupování.
Řešení přístrojové desky se dvěma na sebe navazujícími displeji je pro Hyundai typické, rozlehlá plocha pro nabíjení dvou telefonů na středové konzole je naopak nezvyklá.
Volič automatické převodovky se přestěhoval pod volant, i proto je mezi sedadly tolik volného místa.
Ovládání světel a tlačítko nouzového volání na stropě.
Výborný nápad: Nouzové tlačítko je kryto plexisklem - kdo tedy potmě šátrá, aby rozsvítil osvětlení kabiny, nemusí se bát, že jej omylem zmáčkne.
Displej místo klasického zrcátka je vyhrazen pro nejvyšší výbavu.
Auto se na sebe umí koukat z ptačí perspektivy.
Tlačítkem v kufru lze celé auto uzamknout.
Oranžové kabely znamenají, že jsou zde přítomny vysokonapěťové kabely, neklamné znamení hybridní verze.
Dvacetipalcová kola jsou u vyšších verzí Santa Fe standardem.
Rezerva se kvůli sedadlům nevešla do podlahy kufru, najdeme ji připevněnou k podvozku auta.
3/32