

Bylo by zajímavé zjistit, kolik z šestatřiceti autobusů na pohlednici Zlína má pneumatiky Baťa. Jejich výrobce je dodával i na užitkovou techniku…


V motoristickém tisku si Baťův koncern zadával celostránkovou inzerci. Často nechyběla fotografie Tomáše Bati a hesla, za nimiž nebyla prázdná agitace, ale reálný podnikatelský záměr


Jen pro úplnost snímek z pozdější výroby v národním podniku Barum. Ve stroji byla populární „zmijovka“, jak se tomuto obutí někde říkalo. Tento vzorek se dodával například na Škody Octavia a Felicia


Počátky Zlína se datují do 14. století, ale až do rozmachu podniku Tomáše Bati se jednalo o provinční město…


Obraz, jaký se už nikdy nebude opakovat: na pražském výstavišti trčely do výšky reklamní „komíny“ značky Baťa


Reklamní dinosaurus na pneumatiky Baťa. 30. léta.


„Baťovky“ obouvaly všechny druhy a velikosti automobilů, počínaje malými škodovkami Popular až po velké americké osmiválce


Baťa reklamě rozuměl a nelitoval výdajů na nápaditou realizaci. Mapa na zdi zobrazuje předválečné Československo včetně tehdejší Podkarpatské Rusi


Vlevo dvě Aera 30 v dodávkovém provedení, uprostřed elegantní Praga Baby, vpravo lidová Škoda Popular, to vše v dodávkovém provedení pro rozvoz pneumatik Baťa


Reklamní prospekty na pneumatiky Baťa z roku 1947.


Reklamní prospekty na pneumatiky Baťa z roku 1947.


Reklamní prospekty na pneumatiky Baťa z roku 1947.


Reklamní prospekty na pneumatiky Baťa z roku 1947.
10/14