

Když na podzim 1956 debutoval Chrysler 300C, byla to naprostá bomba. Štíhlá a vyzývavá karosérie patřila k tomu nejlepšímu, co Chrysler stvořil v celé své historii


V prudkém stoupání Chryslerovy zkušební dráhy vidíme model 300E. Snímek je součástí velké kolekce tiskových fotografií, rozesílaných odborným časopisům těsně před premiérou


Letopočet 1961 na místě americké registrační značky nám prozrazuje, že se jedná o 300G. Poslední okřídlený model poznáme i podle „usměvavé“ masky, která přešla i do modelového roku 1962


Některé série propagačních snímků premiérového C-300 (1955) jemně poukazovaly na výkony, dovolující luxusní kupé zařadit po bok soutěžních speciálů. Fotografie řidiče v přilbě patří k takovým…


Reklamní kresba má daleko do fotografie, navíc poněkud „změkčovala“ nekompromisní vzhled přídě. Říká se, že někteří lidé měli z „Céčka“ strach…


Celková délka bezmála 5 600 mm dává vyniknout téměř filigránské střešní nástavbě. Výrobce dodával kupé (na snímku) a kabriolety


Jedna ze stovek tiskových fotografií zpodobňuje nezaměnitelnou příď Chrysleru C-300, později neoficiálně nazývaného 300A


Jednoduchá titulní strana reklamní tiskoviny nic neprozrazovala o potenci elegantního kupé. Řada 300 byla výsledkem několikaletého vývoje…


Nepříliš kvalitní celostranová reklama Chrysleru 300C zobrazuje kupé famózního ročníku 1957 v odstínu Cloud White


Ročník 1961 přinesl naposledy okřídlený styl Virgila Exnera. Chrysler 300 G si objednalo více než 1 600 zájemců, ale nejslavnější dny vysokovýkonných provedení byly sečtené…


Chrysler 300B měl už v roce 1956 výkon 340 koní! Tím se okamžitě dostal na špičku nejen Chryslerovy nabídky, ale i sportovně-cestovních vozů americké provenience


Skutečným „majstrštykem“ technické dovednosti se stal vidlicový osmiválec Golden Lion, určený pro nejdražší Chryslery a pohádkový Imperial. V roce 1961 měl výkon 380 koní!
5/12