Stadion S11 (1960) po renovaci, dokonce vzácnější kus z počátku výroby ještě s bočním stojanem.
Stadion S11 (1960) po renovaci, dokonce vzácnější kus z počátku výroby ještě s bočním stojanem.
Stadion S22 (1958) byl před 20 lety renovován, nicméně před aukcí oživen a jezdí.
Stadion S22 (1958) byl před 20 lety renovován, nicméně před aukcí oživen a jezdí.
Jawa 50/550 (1958) má přezdívku pařez kvůli tvaru sedla, stroj se navíc draží od 1 Kč.
Jawa 50/550 (1958) má přezdívku pařez kvůli tvaru sedla, stroj se navíc draží od 1 Kč.
Jawa 250/559 (1962) panelka je dle popisu v původním stavu a má platné československé doklady.
Jawa 250/559 (1962) panelka je dle popisu v původním stavu a má platné československé doklady.
Jawa 500 DT 894 (1984) je plochodrážní motocykl s dvojitým OHC rozvodem. Před aukcí byl stroj oživen a je pojízdný.
Jawa 500 DT 894 (1984) je plochodrážní motocykl s dvojitým OHC rozvodem. Před aukcí byl stroj oživen a je pojízdný.
ČZ 125/516 (1986) je stylizovaná do designu, jakým tyto mašiny upravoval Metalex. Nejde však o originál Metalex.
ČZ 125/516 (1986) je stylizovaná do designu, jakým tyto mašiny upravoval Metalex. Nejde však o originál Metalex.
ČZ 177/477 (1974) je podle netypických řídítek přezdívaná harlejka. Nabízený kus byl navíc určen pro export do Ameriky.
ČZ 177/477 (1974) je podle netypických řídítek přezdívaná harlejka. Nabízený kus byl navíc určen pro export do Ameriky.
ČZ 175/482 Trail (1981) v exportním provedení, ve kterém se našem území vůbec neprodávala.
ČZ 175/482 Trail (1981) v exportním provedení, ve kterém se našem území vůbec neprodávala.
ČZ 390/981 (1967) je motocykl původně vycházející z čezety vystavené v roce 1967 na světové výstavě Expo v Montrealu.
ČZ 390/981 (1967) je motocykl původně vycházející z čezety vystavené v roce 1967 na světové výstavě Expo v Montrealu.
Jawa 250/353 (1956) kývačka s původním lakem a postranním vozíkem. Stroj byl od nova ve vlastnictví jediné rodiny.
Jawa 250/353 (1956) kývačka s původním lakem a postranním vozíkem. Stroj byl od nova ve vlastnictví jediné rodiny.
Manet M-90 (1951) vyniká především jednoválcovým dvoupístovým motorem a také faktem, že šlo o první sériově vyráběný motocykl na Slovensku.
Manet M-90 (1951) vyniká především jednoválcovým dvoupístovým motorem a také faktem, že šlo o první sériově vyráběný motocykl na Slovensku.
Jawa 350/632 Californian (1972) je nabízená v provedení Oilmaster, které odkazuje na patentovaný systém odděleného mazání motoru.
Jawa 350/632 Californian (1972) je nabízená v provedení Oilmaster, které odkazuje na patentovaný systém odděleného mazání motoru.
Jawa 500 OHC 15/00 (1953) přezdívaná šnek je svatým grálem československých motorek. Může být vaše už za 750 tisíc.
Jawa 500 OHC 15/00 (1953) přezdívaná šnek je svatým grálem československých motorek. Může být vaše už za 750 tisíc.
Jawa 350/354 Kývačka (1957) ve vyhledávaném provedení s otevřeným sáním, ampérmetrem na nádrži a s rybinovými výfuky.
Jawa 350/354 Kývačka (1957) ve vyhledávaném provedení s otevřeným sáním, ampérmetrem na nádrži a s rybinovými výfuky.
Jawa 350/361 Sport (1968) má 19palcová kola a podle Retro Garáže je stavu bez investic.
Jawa 350/361 Sport (1968) má 19palcová kola a podle Retro Garáže je stavu bez investic.
Jawa 250/553 (1960) byla přezdívaná libeňák, protože vznikla v Praze-Libni. Nabízený stroj je podle aukčního popisu originální soutěžní kus, nikoli předělávka.
Jawa 250/553 (1960) byla přezdívaná libeňák, protože vznikla v Praze-Libni. Nabízený stroj je podle aukčního popisu originální soutěžní kus, nikoli předělávka.
Jawa 500 OHC 15/02 (1957) míří do prodeje v top původním stavu a se stylovou sajdkárou.
Jawa 500 OHC 15/02 (1957) míří do prodeje v top původním stavu a se stylovou sajdkárou.
Jawa 500 OHC 15/02 (1958) po kompletní renovaci z roku 2016. Poslední roky jste motorku navíc mohli vídat v policejním muzeu.
Jawa 500 OHC 15/02 (1958) po kompletní renovaci z roku 2016. Poslední roky jste motorku navíc mohli vídat v policejním muzeu.
Norton ES2 500 (1960) byl svého času přímým konkurentem Jawy 500 OHC a prodával se v Mototechně.
Norton ES2 500 (1960) byl svého času přímým konkurentem Jawy 500 OHC a prodával se v Mototechně.
Jawa 100 Robot (1939) je vlastně první masově prodávanou jawou, svého času papírově otypovanou jakožto motokolo. Nabízený kus je navíc ve skvělém původním stavu a se vzácnou historickou dokumentací.
Jawa 100 Robot (1939) je vlastně první masově prodávanou jawou, svého času papírově otypovanou jakožto motokolo. Nabízený kus je navíc ve skvělém původním stavu a se vzácnou historickou dokumentací.
ČZ 175 Standard (1937) byla renovována před asi 30 lety. Od té doby zdobila soukromou sbírku.
ČZ 175 Standard (1937) byla renovována před asi 30 lety. Od té doby zdobila soukromou sbírku.
Jawa Duplex (1940) patří mezi vyhledávané stroje, protože celkem vzniklo asi jen tisíc kusů.
Jawa Duplex (1940) patří mezi vyhledávané stroje, protože celkem vzniklo asi jen tisíc kusů.
Indian Scout 750 v provedení s krátkým rámem, navíc z výrobně omezené série z roku 1928.
Indian Scout 750 v provedení s krátkým rámem, navíc z výrobně omezené série z roku 1928.
Praga 500 BD (1929) po starší renovaci ze třetí výrobní série, která je navíc vybavena postranním vozíkem.
Praga 500 BD (1929) po starší renovaci ze třetí výrobní série, která je navíc vybavena postranním vozíkem.
Indian 741 (1943) s vidlicovým dvouválcem 500 ccm dochovaný v autentickém stavu.
Indian 741 (1943) s vidlicovým dvouválcem 500 ccm dochovaný v autentickém stavu.
Zündapp K 800 (1937) je extrémně zajímavý především díky čtyřválcovému motoru typu boxer.
Zündapp K 800 (1937) je extrémně zajímavý především díky čtyřválcovému motoru typu boxer.
Jawa 500 OHV (1930) přezdívaná rumpál, navíc z první 225kusové výrobní série.
Jawa 500 OHV (1930) přezdívaná rumpál, navíc z první 225kusové výrobní série.
Škodu 440 Spartak (1957) popisuje web Retro Garáže jako vůz plně pojízdný, provozuschopný, s čerstvou STK.
Škodu 440 Spartak (1957) popisuje web Retro Garáže jako vůz plně pojízdný, provozuschopný, s čerstvou STK.
Ford Model A z roku 1930 je výjimečný hlavně tím, že byl od nova ve vlastnictví pouze jedné rodiny.
Ford Model A z roku 1930 je výjimečný hlavně tím, že byl od nova ve vlastnictví pouze jedné rodiny.
Singer 9 neboli Singer Nine (1934) má navrch velmi zajímavou historii, kdy po válce putoval z Velké Británie do USA.
Singer 9 neboli Singer Nine (1934) má navrch velmi zajímavou historii, kdy po válce putoval z Velké Británie do USA.
Škoda 110 R (1979) je aukčním portálem popisovaná jako v naprosto špičkovém, až dokonalém stavu po precizní a nákladné renovaci v renomované dílně Autosport Pegas.
Škoda 110 R (1979) je aukčním portálem popisovaná jako v naprosto špičkovém, až dokonalém stavu po precizní a nákladné renovaci v renomované dílně Autosport Pegas.
Aero 500 neboli Aero 10 HP (1930) s přepsatelnými doklady a okresními registračními značkami.
Aero 500 neboli Aero 10 HP (1930) s přepsatelnými doklady a okresními registračními značkami.
Škoda 1000 MB (1965) v původním zachovaném stavu s doložitelným nájezdem 72 130 km.
Škoda 1000 MB (1965) v původním zachovaném stavu s doložitelným nájezdem 72 130 km.
Praga Piccolo (1928) z 8. výrobní série s uzavřenou karoserií po starší renovaci, při které vůz dostal petrolejový lak se zlatými linkami.
Praga Piccolo (1928) z 8. výrobní série s uzavřenou karoserií po starší renovaci, při které vůz dostal petrolejový lak se zlatými linkami.
Škoda 130 Rapid (1986) prošla renovací v roce 2017, takže je nabízena dle popisu webu ve špičkovém stavu.
Škoda 130 Rapid (1986) prošla renovací v roce 2017, takže je nabízena dle popisu webu ve špičkovém stavu.
Praga Piccolo (1930) s luxusní stahovací dvojitou střechou typu Kellner a platnými doklady.
Praga Piccolo (1930) s luxusní stahovací dvojitou střechou typu Kellner a platnými doklady.
Škoda 743 Garde (1982) po renovaci s generálkovaným motorem, který stačí už jen zaběhnout.
Škoda 743 Garde (1982) po renovaci s generálkovaným motorem, který stačí už jen zaběhnout.
Tatra 12 z roku 1930 je podle popisu aukčního katalogu ve špičkovém stavu a bez investic.
Tatra 12 z roku 1930 je podle popisu aukčního katalogu ve špičkovém stavu a bez investic.
Škoda 110 R (1980) po zdařilé renovaci, při které vůz dostal výrazný žlutý lak a prošel kompletní generálkou podvozku a motoru.
Škoda 110 R (1980) po zdařilé renovaci, při které vůz dostal výrazný žlutý lak a prošel kompletní generálkou podvozku a motoru.
A do prodeje míří i Tatra 52 jakožto majestátní předválečný automobil z roku 1935 v elegantním provedení šestimístná limuzína a po renovaci.
A do prodeje míří i Tatra 52 jakožto majestátní předválečný automobil z roku 1935 v elegantním provedení šestimístná limuzína a po renovaci.
Hlavní cenou v tombole je JAWA-ČZ 150/352 půlbuben, která má platné norské doklady, takže ji můžete přihlásit na bílé značky. Hodnota stroje je sama o sobě několik desítek tisíc korun.
Hlavní cenou v tombole je JAWA-ČZ 150/352 půlbuben, která má platné norské doklady, takže ji můžete přihlásit na bílé značky. Hodnota stroje je sama o sobě několik desítek tisíc korun.
14/45