

Stadion S11 (1960) po renovaci, dokonce vzácnější kus z počátku výroby ještě s bočním stojanem.


Stadion S22 (1958) byl před 20 lety renovován, nicméně před aukcí oživen a jezdí.


Jawa 50/550 (1958) má přezdívku pařez kvůli tvaru sedla, stroj se navíc draží od 1 Kč.


Jawa 250/559 (1962) panelka je dle popisu v původním stavu a má platné československé doklady.


Jawa 500 DT 894 (1984) je plochodrážní motocykl s dvojitým OHC rozvodem. Před aukcí byl stroj oživen a je pojízdný.


ČZ 125/516 (1986) je stylizovaná do designu, jakým tyto mašiny upravoval Metalex. Nejde však o originál Metalex.


ČZ 177/477 (1974) je podle netypických řídítek přezdívaná harlejka. Nabízený kus byl navíc určen pro export do Ameriky.


ČZ 175/482 Trail (1981) v exportním provedení, ve kterém se našem území vůbec neprodávala.


ČZ 390/981 (1967) je motocykl původně vycházející z čezety vystavené v roce 1967 na světové výstavě Expo v Montrealu.


Jawa 250/353 (1956) kývačka s původním lakem a postranním vozíkem. Stroj byl od nova ve vlastnictví jediné rodiny.


Manet M-90 (1951) vyniká především jednoválcovým dvoupístovým motorem a také faktem, že šlo o první sériově vyráběný motocykl na Slovensku.


Jawa 350/632 Californian (1972) je nabízená v provedení Oilmaster, které odkazuje na patentovaný systém odděleného mazání motoru.


Jawa 500 OHC 15/00 (1953) přezdívaná šnek je svatým grálem československých motorek. Může být vaše už za 750 tisíc.


Jawa 350/354 Kývačka (1957) ve vyhledávaném provedení s otevřeným sáním, ampérmetrem na nádrži a s rybinovými výfuky.


Jawa 350/361 Sport (1968) má 19palcová kola a podle Retro Garáže je stavu bez investic.


Jawa 250/553 (1960) byla přezdívaná libeňák, protože vznikla v Praze-Libni. Nabízený stroj je podle aukčního popisu originální soutěžní kus, nikoli předělávka.


Jawa 500 OHC 15/02 (1957) míří do prodeje v top původním stavu a se stylovou sajdkárou.


Jawa 500 OHC 15/02 (1958) po kompletní renovaci z roku 2016. Poslední roky jste motorku navíc mohli vídat v policejním muzeu.


Norton ES2 500 (1960) byl svého času přímým konkurentem Jawy 500 OHC a prodával se v Mototechně.


Jawa 100 Robot (1939) je vlastně první masově prodávanou jawou, svého času papírově otypovanou jakožto motokolo. Nabízený kus je navíc ve skvělém původním stavu a se vzácnou historickou dokumentací.


ČZ 175 Standard (1937) byla renovována před asi 30 lety. Od té doby zdobila soukromou sbírku.


Čezeta 250 Sport (1939) s původním lakem a karburátorem Graetzin.


Čezeta 250 Tourist (1938) v původním zachovalém stavu.


Jawa Duplex (1940) patří mezi vyhledávané stroje, protože celkem vzniklo asi jen tisíc kusů.


Indian Scout 750 v provedení s krátkým rámem, navíc z výrobně omezené série z roku 1928.


Praga 500 BD (1929) po starší renovaci ze třetí výrobní série, která je navíc vybavena postranním vozíkem.


Indian 741 (1943) s vidlicovým dvouválcem 500 ccm dochovaný v autentickém stavu.


Harley-Davidson 500 C (1930) je ikonický pro dva světlomety vpředu.


Zündapp K 800 (1937) je extrémně zajímavý především díky čtyřválcovému motoru typu boxer.


Jawa 500 OHV (1930) přezdívaná rumpál, navíc z první 225kusové výrobní série.


Škodu 440 Spartak (1957) popisuje web Retro Garáže jako vůz plně pojízdný, provozuschopný, s čerstvou STK.


Ford Model A z roku 1930 je výjimečný hlavně tím, že byl od nova ve vlastnictví pouze jedné rodiny.


Škoda Octavia Super (1960) po generálce a s veteránskými doklady k tomu.


Singer 9 neboli Singer Nine (1934) má navrch velmi zajímavou historii, kdy po válce putoval z Velké Británie do USA.


Škoda 110 R (1979) je aukčním portálem popisovaná jako v naprosto špičkovém, až dokonalém stavu po precizní a nákladné renovaci v renomované dílně Autosport Pegas.


Aero 500 neboli Aero 10 HP (1930) s přepsatelnými doklady a okresními registračními značkami.


Škoda 1000 MB (1965) v původním zachovaném stavu s doložitelným nájezdem 72 130 km.


Praga Piccolo (1928) z 8. výrobní série s uzavřenou karoserií po starší renovaci, při které vůz dostal petrolejový lak se zlatými linkami.


Škoda 130 Rapid (1986) prošla renovací v roce 2017, takže je nabízena dle popisu webu ve špičkovém stavu.


Praga Piccolo (1930) s luxusní stahovací dvojitou střechou typu Kellner a platnými doklady.


Škoda 743 Garde (1982) po renovaci s generálkovaným motorem, který stačí už jen zaběhnout.


Tatra 12 z roku 1930 je podle popisu aukčního katalogu ve špičkovém stavu a bez investic.


Škoda 110 R (1980) po zdařilé renovaci, při které vůz dostal výrazný žlutý lak a prošel kompletní generálkou podvozku a motoru.


A do prodeje míří i Tatra 52 jakožto majestátní předválečný automobil z roku 1935 v elegantním provedení šestimístná limuzína a po renovaci.


Hlavní cenou v tombole je JAWA-ČZ 150/352 půlbuben, která má platné norské doklady, takže ji můžete přihlásit na bílé značky. Hodnota stroje je sama o sobě několik desítek tisíc korun.
32/45