První prototyp Tatra 603 vznikl už v roce 1955, devět dalších vozů následovalo v roce 1956Tatra 603 ještě se zcela zakrytými zadními koly podle původního návrhuNávrh Tatry 603 na kresbě Františka Kardause z 15. května 1954 Tatra 603 na reklamním snímku „pohoda u rybníka“ pro modelový rok 1958 Tatra 603 na titulním snímku prospektu v českém jazyce, vůz je v elegantní dvoubarevné kombinaci (1958)Dámy na snímku z prospektu demonstrují velký objem zavazadlového prostoruIdeový návrh s příznačným názvem Valuta, vytvořený architektem Františkem Kardausem v roce 1954Uspořádání T 603 s motorem vzadu a dvěma zavazadlovými prostory (v přídi a za zadními sedadly)Rozměrový náčrtek a uspořádání vozu T 603 první generace Tatra 603 budila obrovský zájem na výstavách doma i v zahraničíInteriér s dvouramenným volantem a standardním autorádiem Prostorný šestimístný interiér s průběžnou třímístnou lavicí také vpředu Vidlicový osmiválec v zádi vylepšené Tatry 2-603Dvoukarburátorový osmiválec T 603 v příčném řezu Tatra 603, připravená pro účast v Rallye Monte Carlo 1960, která se nakonec nekonalaTatra 603 první generace, nyní vystavená v Technickém muzeu Tatra v KopřivniciTatra 603, vystavená v muzeu Veteran Arena Olomouc
NaN/17