PRAGA V3S nezná slovo extrém
Před 1 rokemPRAGA V3S, často ji vídáváme v situacích, kdy je pokroucená, až to vypadá, že se každou chvíli zlomí,... přesto vždy z naprosto nereálné situace najde cestu ven. Je tomu už 30 let, co se Vejda přestala vyrábět. A je tomu mnohem více než 30 let, co některé mašiny stále jezdí a stále jsou ve formě jako kdysi. Dodnes se setkáváme s Pragovkama z 50. let a stále jezdí, stále zvládají ten nejhorší terén. Vznětový, vzduchem chlazený motor Tatra 912 nastartuje vždy v jakýchkoliv podmínkách. Vejda je vozidlo, které nás přežije .... nesmrtelná Vejda,.... Navždy PRAGA V3S! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Pavla Eiseltova, Mud Eaters, Quicksilver307, Rampa Mekkvak http://www.lgf.cz/Naložená TATRA PHOENIX 8x8 a nestabilní písek
Před 1 rokemTATRA vyniká skvělými jízdními vlastnostmi, díky kterým i naložená dokáže zvládat veškeré nástrahy v terénu. Další díl ukazuje, jak zvládá pracovat na nestabilním písečném povrchu. DĚKUJEME: https://tdc.ua/Agro Tatry: Modely 148, 815 a Phoenix
Před 1 rokemTatra - ten nejlepší parťák pro práci ve stále se měnícím terénu. Pokračujeme v cyklu TATRA 100x jinak!!! Děkujeme: RADEK KŘIŽÁK, VENAWASS, Jan Bartoň.Tatra ve světě: Kde všude ji používají?
Před 1 rokemŠvédsko, Holandsko, Maďarsko, USA, Sibiř, Rumunsko, Polsko, Rusko, Německo, Ukrajina, Izrael, Namibie. V těchto zemích po celém světě najdete TATRU. Věříme, že ji používají i v mnoha dalších zemích. Záběry však máme „pouze" z výše uvedených lokalit. TATRA je světová značka, je to národní hrdost. Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Cordestam Maskin AB, Ronald Pekkeriet, johan de winter, autodaruzas, Central Florida Fire, GingerORanga, Falkenberg Garage cc / 24 H Towing Services, OWS Berlin, Hilfstour2012, Christian Müller ht, Katy Nanecestach, khyrofilms, pasevich1992, StriKer - Military Vehicles, TATRA POWER, Odessa Rescue, ТАТРА 815, TANHA 2019, TATRA ISRAEL Taavura - Tshtit DevisionTo se nepovedlo! TATRA to ale přežije aneb nejlepší karamboly
Před 1 rokemPřevrátit truck na truck trialu není nic složitého. Na těchto závodech je to dokonce jakási ctnost, ale samozřejmě to není primárním cílem. Tím je absolvovat závod co nejlépe a zvládnout mnohdy velmi náročné a extrémní překážky. S TATROU se dá zvládnout cokoliv. Když už je to opravdu na hraně, pak už je to o šikovnosti pilota, shodě okolností a možná i o troše štěstí. DĚKUJEME: klaus Stülpner, Ester, Quicksilver307, Mud Eaters, 19jarda92, otavala, 141Luta, mars71, Rampa Mekkvak http://www.lgf.cz/ https://www.youtube.com/user/rampamekkvak/featured, Bohumil Hlávka - Motormix.cz https://www.youtube.com/user/bobik1948Praga V3S a hluboké bahno - dostane se z toho?
Před 1 rokemToto video je o dokonalosti PRAGY V3S, která je schopna fungovat za jakýchkoliv podmínek! Za záběry pro další díl cyklu PRAGA 100x jinak!!! DĚKUJEME Markovi.TATRA 138 - TATRA 148 - TATRA 813 - TATRA 815 a jejich brutální síla
Před 1 rokemKdo zažil? Ne jako divák, ale z pozice řidiče nebo spolujezdce? Děkujeme: Bohumil Hlávka - Motormix.cz, mars71.TATRA dokáže přepravit i 310 tun vážící náklad
Před 1 rokemTěžkou práci zvládá TATRA po celém světě! V Izraeli mají TATRU rádi. Dávají ji zabrat, ale ví, že to zvládne. Je schopna přepravit dokonce i 310 tun vážící těžební mašinu LIEBHERR!!! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: TATRA ISRAEL Taavura - Tshtit Devision, עופר שפרן.PRAGA S5T "kanálník": Neuvěřitelná přeměna
Před 1 rokemSMEKÁME obrovský, ale opravdu OBROVSKÝ KLOBOUK před práci Jakuba a jeho blízkých. Z krásného veterána v žalostném stavu vytvořili nádherné super funkční vozidlo téměř k nerozeznání od originálu, který před desítkami let vyjel z výrobní linky. Chlapi si opravdu, ale opravdu mákli. To může dosvědčit jen ten, kdo někdy renovoval takový vůz. Tento desetiminutový díl cyklu PRAGA 100x jinak je o precizní a velmi pečlivé, brilantní práci na nádherném voze PRAGA S5T. Z poskytnutých záběrů a hlavně z jejich obsahu jsme nadšení, je to učiněná nádhera. Ještě jednou smekáme před naprosto špičkovou práci na tomto legendárním stroji. DĚKUJEME: Jakub Nemec.Zapadlé Tatry! Tatra 815 a Phoenix
Před 1 rokemI Tatra občas potřebuje pomoc, a to v situacích, kdy už to prostě nejde projet ani tankem nebo ledoborcem. DĚKUJEME autorům záběrů: TATRAPOWER, Martin N, lubossss, okridlen okridleny, Milan Pustina, Jaroslav ŠtefkaTATRA a krutá zima
Před 1 rokemOpět BRUTÁLNÍ EXTRÉM, opět TATRA zvládá na jedničku .... TATRA 815, TATRA JAMAL v extrému. Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: TATRA POWERTy nejhorší podmínky zvládá TATRA s přehledem
Před 1 rokemKterý vůz zvládne to, co TATRA? Možná tak Praga V3S, ale jiná konkurence už není. Děkujeme TATRA POWER za poskytnuté záběry.PRAGA V3S - naložená uvízne v bahně
Před 1 rokemV3S jako vždy stoprocentní! Děkujeme: Marek Kulhanek, Mrnil1, golfik112, Simon Krahula.Hluboký sníh, bahno - PRAGA V3S zvládá s přehledem!
Před 1 rokemNeexistuje extrém, který by Pragu V3S zastavil! Děkujeme: Mincho Paunov, Jan Blichler, Jiří Šmíd, kenarfas, Matus Rabatin, Mirek M, ramboMat100, Výtopna Zlíchov, олег гавашелишвили, Branislav PovodaTATRA a opravdu brutální extrém
Před 1 rokemTATRA u nás i ve světě, naprostá jednička v brutálním extrému!!! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Václav Klaus ml., TATRAPOWER, piotr krupiński, TSCHANN DAF TATRA, KUBO-SK.Navždy Praga V3S! Naložená, v lese, v bahně
Před 1 rokemPRAGA V3S – nesmrtelná legenda, dokonalá mašina, radost slyšet zvuk motoru, radost pohledět, jak si se vším vesměs hravě poradí! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Jiri Dolejsi, Peter Fedorco, Michal Michal, MaRud CHANNEL, Albert Steinhauser.TATRA 805 - jízda v hlubokém sněhu
Před 1 rokemKačena, opravdový unikát. I po desetiletích od vyjetí z výrobní fabriky překvapuje svými jízdními vlastnostmi. Děkujeme: M-pikS Tatrou kamkoliv! Tatra 138, 813 a 815
Před 1 rokemS Tatrou si můžeš jet doslova kamkoliv, ona to zvládne! DĚKUJEME: Petr KvapilPraga V3S odhrnuje sníh jedna radost
Před 1 rokemNejspolehlivější, plná síly: bezkonkurenční V3S! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: czechmatmachine, Danyho vedlejší kolej, MidnightRunner96, Jan Bartoň, kedar - farm videos, Michal Lovas, mars71.TATRA 813 8x8 po kompletní repasi v terénu
Před 1 rokemTruck trialový speciál na zamrzlém polygonu pohledem z dronu!Tatra 815 a Tatra Phoenix na blátě a na ledu s přehledem!
Před 1 rokemKdyž je dobrý šofér a má Tatru, nic jej nezastaví! Děkujeme: Daniel Böhm, LOVES MACHINES.PRAGA V3S zvládá jakýkoliv terén
Před 1 rokemPRAGA V3S, často ji vídáváme v situacích, kdy je pokroucená, až to vypadá, že se každou chvíli zlomí,... přesto vždy z naprosto nereálné situace najde cestu ven. Je tomu už 30 let, co se Vejda přestala vyrábět. A je tomu mnohem více než 30 let, co některé mašiny stále jezdí a stále jsou ve formě jako kdysi. Dodnes se setkáváme s Pragovkama z 50. let a stále jezdí, stále zvládají ten nejhorší terén. Vznětový, vzduchem chlazený motor Tatra 912 nastartuje vždy v jakýchkoliv podmínkách. Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Pavla Eiseltova, Mud Eaters, Quicksilver307, Rampa Mekkvak http://www.lgf.cz/Největší sraz tatrovek se zápisem do České knihy rekordů
Před 1 rokemV neděli 10. prosince proběhla na Centru bezpečné jízdy LIBROS Ostrava akce s názvem TATRA 100x jinak!!! poprvé LIVE! Na ostravský polygon dorazilo 77 nákladních vozů TATRA. Ani mrazivé počasí, dojezdová vzdálenost či druhá adventní neděle nezastavila opravdové tatrováky, aby se srazu zúčastnili. Řidiči z celé ČR, z Polska i ze Slovenska si užili spanilou jízdu ulicemi Ostravy. Trasa vedla přes ostravskou raritu Dolní oblast Vítkovice. Po návratu chlapi poměřili síly ze smykovou deskou a s technicko-terénním polygonem. Akce byla zapsána do České knihy rekordů jako největší setkání nákladních vozů TATRA na jednom místě. Děkujeme všem účastníkům. Opravdu si vážíme, že dorazili ze všech koutů Česka i ze sousedních zemí. Děkujeme partnerům: Centrum bezpečné jízdy LIBROS Ostrava, Moravskoslezský kraj, TATRA TRUCKS, EXCALIBUR ARMY, Vinařství U Kapličky, MK Klemens, Slezský aeroklub Zábřeh, myWorld. Z dronové záběry děkujeme: René Štefanik.Zapadlá Tatra si vždy poradí
Před 1 rokemPro TATRU neexistuje extrém. Vždy si poradí. Samozřejmě za předpokladu, že je za volantem ten správný řidič! Děkujeme: Dorfnasen, grosswie, mapurka, Helmut Reschke, Salazar, VRT servicePraga V3S z roku 1953 stále ve formě
Před 1 rokemJak se říká, že V3S vyjede vše, tak to nemusí pravda, pokud se nezapne přední náhon a uzávěrka. ☝️☝️☝️ 🔘1. pokus: bez předního náhonu a bez uzávěrky. 🔘2. pokus: s předním náhonem skoro na volnoběh. 🔘3. pokus: s uzávěrkou. 🔘4. pokus: s předním náhonem a uzávěrkou.TATRA 138 z roku 1971 po renovaci na technicko-terénním polygonu!
Před 1 rokemChlapi dorazili do Ostravy s legendární Tatrou 138 z roku 1971. Uchvátila nás natolik, že jsme se rozhodli zachytit na kameru její kvality v náročném terénu. Tyto záběry pocházejí z roku 2018, ale nikdy neomrzí!Největší sraz nákladních vozidel TATRA se zápisem do České knihy rekordů
Před 1 rokemDost bylo onlajnu! Pojďme se potkat naživo aneb TATRA 100x jinak!!! poprvé LIVE. 10. prosince 2023 proběhne na Centru bezpečné jízdy LIBROS Ostrava NEJVĚTŠÍ SRAZ NÁKLADNÍCH VOZIDEL TATRA se zápisem do České knihy rekordů. Může dorazit kdokoliv s jakoukoliv nákladní TATROU z ČR, ze Slovenska nebo z Polska: hasičské TATRY (jednotky SDH), vojenské TATRY (např. kluby vojenské techniky), civilní TATRY (sklopky, tahače...), truck trialové TATRY, veteránské TATRY apod. U nás nebudete jen stát a obdivovat jednotlivé vozy. K dispozici bude po celý den náš technicko-terénní polygon a speciály TATRA od Zážitky Libros. Dorazí také velmi zajímavá technika od Záchranného útvaru HZS ČR. Členové LIBROS BENEFIT PROGRAMU ve spolupráci s myWorld mohou vyhrát hodnotné ceny v tombole. K pořádnému srazu patří také hromada jídla a pití! A aby toho nebylo málo, chystáme nejedno překvapení přímo z Kopřivnice!!! Účast na akci je ZDARMA! Nutná rezervace (počet osob, typ vozidla) nejpozději do 4. prosince na: info.centrum@libros.czTATRA, jak ji neznáte!
Před 1 rokemUž jste někdy viděli takovou TATRU 148 nebo nějakou podobnou zdivočelost? :)Praga V3S (1969) slouží jako chalupa na víkend
Před 1 rokemObdivujeme Pragu, obdivujeme V3S. O tyto záběry od @zprahydopragy se rádi podělíme. Tato V3S byla vyrobena v roce 1969. Michal, autor záběrů, ji koupil na Slovensku od mysliveckého spolku. Je to pravá uloženka. Měla najeto 1790 km. A odpovídá tomu i opotřebení a celkový stav. V3S slouží jako chalupa na víkend. Občas s ní Michal s nejbližšími jezdí na výlety a zažívá spoustu příhod a legrace.TATRA v brutálním extrému
Před 1 rokemOpět brutální extrém. Plno bahna, spousta kouře, řev motoru. Tatry v těch nejšílenějších podmínkách! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Pavla Eiseltova, Rampa Mekkvak http://www.lgf.cz/Je to TATRA nebo ne?!
Před 1 rokemJe to TATRA? Není to TATRA? Jsou to ďábelské stroje s výkonným motorem TATRA. Pro radost, pro vyblbnutí. Hračka pro dospělé! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: johnysekac99, Radek KrálPásová PRAGA V3S na lyžích
Před 1 rokemUž jste někdy viděli něco podobného? Skvělý zlepšovák do hlubokého sněhu – co říkáte? Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: MidnightRunner96, Антон Орешков, Fолег гавашелишвилиHasičské Tatry po celém světě
Před 1 rokemHasiči po celém světě znají TATRU, protože jiná cisterna prostě není tak skvělá, minimálně v terénu prostě lepší mašina není! DĚKUJEME: Andrew Barr, Brandenburg, baloo9021, emilyheimerle, Central Florida Fire, GingerORanga, William Flach, Klaus Born, OFFROAD TRUCKS AUSTRALIA, OWS Berlin, Peter 333, TatraDeutschland, Odessa Rescue, KKLJNFWorldwideNaložená PRAGA V3S tahá stromy z lesa
Před 1 rokemDokážete někdo vysvětlit sílu této mašiny? Za poskytnuté záběry děkujeme: Matus Rabatin, golfik112, ClassBart144, 771Pato, 90mirco90, timbajs.TATRA 148 v maximálním náklonu
Před 1 rokemProč je TATRA 148 tak unikátní? Čím vyniká? Co je na ní nejzajímavější? Co vše o ní víte? Pojďme vypsat co nejvíce informací, zajímavostí i příhod o legendě československé automobilové historie! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: jmazanekk, Pavla Eiseltová, Domo Farmer, PasevichTATRA 148 a 815 v krutých podmínkách ve světě
Před 1 rokemVáš oblíbenec? TATRA 148 nebo TATRA 815 a proč?PRAGA V3S na truck trialu a v hlubokém sněhu úspěšná
Před 1 rokemNa první pohled vypadá jako opravdová mašina, je to však model ve velikosti 1:10. Opět jsme nadšení z jízdních vlastností, které jsou k nerozeznání od originálu v životní velikosti. Záběry nemáme bohužel s originálním zvukem. Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Los Banditos TeamLegenda TATRA 138: Dnes ji potkáte jen vzácně, ale stále dokáže skvěle posloužit
Před 1 rokemZná ji každý! Tatra 138 je opravdová legenda. Na cestách už je vzácné ji vidět, ale dodnes by dokázala kvalitně sloužit. Děkujeme: Hanz Speedway,141Luta, Alena Pavlů, Branislav Povoda, gondra1985, Hakl Martin, halali805, K12V230 D, Peter Peter, Peter 333, MrPAVEL64, Radek Christián, honzah111820 extrémních situací, ve kterých se podařilo převrátit TATRU
Před 1 rokemPřevrátit TATRU na truck trialu není nic složitého. Na těchto závodech je to dokonce jakási ctnost, ale samozřejmě to není primárním cílem. Tím je absolvovat závod co nejlépe a zvládnout mnohdy velmi náročné a extrémní překážky. S TATROU se dá zvládnout cokoliv. Když už je to opravdu na hraně, pak už je to o šikovnosti pilota, shodě okolností a možná i o troše štěstí. V tomto díle cyklu TATRA 100x jinak!!! si užijete 20 extrémních situací, ve kterých se podařilo TATRU převrátit. Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: klaus Stülpner / @klausstulpner7498 Ester / popelka63 Quicksilver307 / quicksilver307 Mud Eaters / @mudeaters 19jarda92 / 19jarda92 otavala / valaota 141Luta / 141luta mars71 / @mars71 Rampa Mekkvak http://www.lgf.cz/ / rampamekkvak Bohumil Hlávka - Motormix.cz / bobik1948PRAGA V3S u hasičů v Česku a na Slovensku
Před 1 rokemDalší díl cyklu PRAGA 100x jinak!!! Tentokrát si užijete mix pragovek u dobrovolných hasičů v ČR a na Slovensku. Krásné mašiny, legendy v červeném! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: DHZ Vikartovce, Maroš Bobák, DHZ na Slovensku, HAZZ na Slovensku, maskare66, djmichal, milan jokl, Milan Dermek, Peter Partel, Radek Christián, Vladimír Bednár.TATRA 148: Truck trialový speciál!
Před 1 rokemToto je jedna z mála 148, které závodí na truck trialech. Tuto červenou všichni znají. Je to démon a my v dalším dílu cyklu TATRA 100x jinak!!! přinášíme sestřih truck trialové královny! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Rampa Mekkvak http://www.lgf.cz/, Jirka Agrozone, Tomas Stastny,Tatra 138 - 148 / Tatra 813 - 815 na truck trialu
Před 1 rokemPokud máš na truck trialu TATRU, jsi král, protože s TATROU zažiješ opravdu královskou jízdu. O tom je další díl cyklu TATRA 100x jinak!!! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Rampa Mekkvak http://www.lgf.cz/ https://www.youtube.com/user/rampamekkvak/featuredPraga V3S 100x jinak!!! 100x nejlepší
Před 1 rokemPraga V3S a její všestranné využití: odhrne sníh v Tatrách, překoná překážky na truck trialu, odvede skvělou práci v zemědělství. Některé V3S slouží už déle než půl století a stále jsou spolehlivé a nenahraditelné. Klobouk dolů před tímto strojem! Děkujeme: czechmatmachine, Danyho vedlejší kolej, MidnightRunner96, Jan Bartoň, kedar - farm videos, Michal Lovas, mars71.Tatra 57 z roku 1938 a start po 38 letech!
Před 1 rokemTatra 57 s přezdívkou Hadimrška byl malý automobil kopřivnické firmy Tatra vyráběný v letech 1931–1948. Celkem vzniklo téměř 27 000 vozů všech verzí a Tatra 57 se stala jedním z nejrozšířenějších automobilů v předválečném Československu. Vůz byl oblíbený pro svoji spolehlivost a jednoduchou údržbu. Typ Tatra 57 A byl licenčně vyráběn v Rakousku firmou Austro-Tatra. Za poskytnuté záběry DĚKUJEME Ondrovi Martínkovi.To nejlepší z TATRA 100x jinak!!! Část 1
Před 1 rokemTATRA 813 - TATRA 815 - TATRA 148 - TATRA PHOENIX - TATRA 815-7 - TATRA FORCE 8x8 - TATRA EURO 6 PRASIDENT - TATRA 8x8 PRAM - Raketomet BM-21 MT 4x4 na podvozku TATRA 815-7 ..... Tento díl z cyklu TATRA 100x jinak!!! je sestřihem těch nejzajímavějších záběrů. Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Pavol Marcinát, TATRA POWER, Ester, MotorMixTV, Tomáš 4444, Дмитрий Павленко, TATRA ISRAEL Taavura - Tshtit Devision, Mud EatersPekelný stroj TATRA 148
Před 1 rokemTATRA 148 – spolehlivá, dravá, nesmrtelná, prostě nejlepší! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Petr Bezpalec, Stanislav Jakubik, Дмитрий Павленко, Miras Honzl, Vojtěch Jelínek.PRAGA V3S pomáhá na Haiti!
Před 1 rokemOd roku 2009 působí na Haiti skupina lidí, kteří se rozhodli pomáhat v rozvrácené a zaostalé zemi, která je nejchudším státem západní polokoule. Jejich cílem je rozvojová pomoc. Česko-slovenská mise Praga-Haiti provozuje studny s pitnou vodou pro 25 000 obyvatel v severozápadní části země. Všechny studny byly vyvrtány a osazeny s využitím československých speciálů Praga V3S a české vrtací soupravy. Typickým terénem haitského severozápadu jsou nezpevněné a zanedbané kamenité cesty s velkým převýšením. Praga V3S skříň Skříňová pragovka byla na Haiti odeslána v roce 2009. Sloužila ve farnosti Baie-de-Henne k přepravě stavebního materiálu, zemědělských plodin a jako autobus. Pro tento účel byla také upravena (přídavné nádrže na naftu, sklopné lavice na sezení a další). V současné době slouží jako podpůrné vozidlo a pojízdný sklad. Praga V3S třístranný sklápěč Sklopka je vybavena hydraulickou rukou. Od roku 2011 slouží k přepravě vrtací soupravy a servisu studní. Má přídavné světlomety, přídavné chlazení, naviják, možnost zakrytování korby, zesílené pérování, cyklónový filtr vzduchu, silnější osvětlení kabiny a přístrojů, velká zpětná zrcátka, vzduchovou sedačku a další drobné úpravy. Za poskytnuté záběry DĚKUJEME misi Praga-Haiti.Brutální síla Tatry: Tatru 138, Tatru 148, Tatru 813 ani Tatru 815 nic nezastaví
Před 1 rokemZnáte něco, co by vozy TATRA zastavilo? Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Bohumil Hlávka - Motormix.cz, mars71S nezničitelnou Tatrou 815 řádí na Ukrajině. A dělá jim radost
Před 1 rokemTATRA 815 je další z modelů, které můžeme vidět po celém světě. Na 100 % kvalitní parťák do jakéhokoliv terénu. Děkujeme: Алік ЛукачPRAGA V3S na truck trialu v Německu
Před 1 rokemČeskoslovenská legenda v Německu! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: Klaus StülpnerTatra 813 8x8 vyprošťuje Caterpillar v Maroku
Před 1 rokemNelehké úkoly plní TATRA 813 8x8 v Maroku. Při vyprošťování Caterpillaru se zahrabe a nakonec ji musí vyprošťovat. Jinak už vše s přehledem zvládá. Zase vcelku nové podmínky v úplně jiné zemi, než na kterou jsme zvyklí. DĚKUJEME: Agadir AdventureTATRA PHOENIX 8x8 při práci v kamenolomu
Před 1 rokemJsme hrdí na to, že pro mnoho firem v zahraničí je TATRA číslem 1 pro tvrdou práci. Nejen že TATRA odvede práci, kterou někdy i jiné stroje nezvládnou, ale také je na ni spolehnutí a nikdy vás nenechá ve štychu. Nastartuje i v těch největších mrazech a vyjede i naložená to, co jiné mašiny nezvládnou. Děkujeme: Алексей СорокинPraga V3S nemá za hranicemi konkurenci
Před 1 rokemMůže být i 20 po nulou a V3S v pohodě nastartuje. Hluboký sníh, řeka nebo hluboké bahno – žádný problém. A to se bavíme o vozech i 40 nebo 50 let starých. Prostě československá dokonalost ve světě!Naložená Tatra zvládne všechno: led, sníh, bahno i jiné překážky
Před 1 rokemNejspolehlivější vůz na světě? TATRA! Vozy TATRA objevujeme po celém světě. Ani jejich stáří je nezastaví. 20, 30 nebo i 40 let v provozu - žádný problém!Lesovozy TATRA v extrémních podmínkách
Před 1 rokemSuprové záběry z Rumunska nám poslal Mihai P. Țudic, DĚKUJEME. Rovněž DĚKUJEME Pavlu Kopeckému, Davidu Lechnerovi a Michalu Trefnému.Naložená PRAGA V3S a její jízda v terénu
Před 1 rokemPRAGA V3S.... I to, co si člověk myslí, že nezvládne, tak naopak, ona to zvládne! Nesmrtelný a dokonalý stroj! DĚKUJEME: Pavol TabakaTatra Phoenix Euro 6, 6x6.2 se zátěží 7 tun na testech
Před 1 rokemPravda, 7 tun není moc a ještě by se něco vlezlo. Ale zkusili jsme, jak se PHOENIX chová v terénu se zátěží.Vojenský speciál TATRA 815-7 8x8 zvládne nemožné
Před 1 rokemTento vojenský speciál jsme dlouhou dobu testovali. Vznikla řada videí a my z nich vytvořili sestřih toho nejzajímavějšího. Tady je!Speciály TATRA v Německu
Před 1 rokemJak se daří speciálům TATRA za hranicemi u našich sousedů? Podívejte se na další díl z cyklu TATRA 100x jinak!!! Za poskytnuté záběry DĚKUJEME: TatraDeutschland