Zavřít
AutoForum

AutoForum

Nejnovější články na Seznamu ze zdroje AutoForum
  • AutoForum

    Znovuzrozená legenda italských sporťáků je balzám na duši staromilců, má V8, manuál a ani jeden digitální displej

    Před 8 hodinami
    Když Italové před šesti léty ukázali jeho koncept, ani jsme nedoufali, že se dočkáme sériového provedení. Ale dočkali jsme se. A navazuje nejen na něj, ale i na 60 let starý závodní speciál. Má úchvatnou karoserii a interiér jako od šperkařů.
     Komentáře
  • AutoForum

    Moskvič začal vyrábět svůj nový vrcholný model. Silné a vybavené auto je větší než Škoda Kodiaq, vyjde ale nesrovnatelně levněji

    Před 13 hodinami
    Rusové si dali na čas, celý projekt ale po několika odkladech nakonec dotáhli do zdárného konce. Začátek reálných prodejů musí být na spadnutí, neboť auto už zjevně sjíždí z výrobních linek moskevské továrny značky.
     Komentáře
  • AutoForum

    Ford zkouší zachránit svůj elektrický propadák s pomocí kdysi slavného fotbalisty. Ví ale ještě někdo, kdo to vůbec je?

    Před 1 dnem
    Dříve narození budou mít jasno, „Érik” se svým stojáčkem byl svého času legenda. Ale tento člověk v zásadě pověsil kopačky na hřebík před 28 roky, pamatovat ho tak nemusí ani dávno dospělí lidé. Na vzkříšení nesmyslného nového Capri by to asi chtělo celebritu jiného kalibru. (Petr Miler)
     Komentáře
  • AutoForum

    Italové odhalili protijed na moderní auta. Má motor V8 bez turba, manuál a dokonce zapalovač s popelníkem

    Před 1 dnem
    Stalo se nedobrým zvykem nejen automobilových firem, že spíš než aby vycházely vstříc vašim přáním, vás zkouší vychovávat. A zašlo to tak daleko, že už neřeší jen podstatu samotného auta, ale zkouší vás i odnaučit kouřit. Téhle novince je to jedno, snaží se uspokojovat potřeby klientů ve všech směrech.
     Komentáře
  • AutoForum

    Nissan je na tom skutečně zle. Po rekordní ztrátě vyhodí 20 tisíc lidí, zavře 10 továren, zastavil téměř veškerý vývoj

    Před 1 dnem
    Japonci jasně avizovali, že líp už bylo, míra jejich současných problémů je ale opravdu enormní. Po zaseknutí 100miliardové sekery do firemních futer přijdou drastická opatření, která se dotknou prakticky všeho a všech.
     Komentáře
  • AutoForum

    Max Verstappen měl při tajném testu s Ferrari pod falešným jménem stanovit nový rekord okruhu. S nikým se pak nebavil a odjel

    Před 1 dnem
    Nizozemský šampión si myslel, že si jako „pan Nikdo” prostě odjezdí své a lidé si toho nevšimnou, zatím ale dal spíš za vznik fanklubu Franze Hermanna. A rutinéři Severní smyčky Nürburgringu na jeho adresu nešetří chválou. (Petr Miler)
     Komentáře
  • AutoForum

    Audi zkouší napravit svůj největší moderní propadák novou „levnou” verzí, čekejme jen další fiasko

    Před 1 dnem
    Na základě čeho si Audi myslí, že novou nejlevnější verzí propadáku, který je i tak dražší než srovnatelné Porsche, někoho ohromí? Je to jen další ukázka odtržení současného vedení firmy od reality, snad ani neexistuje reálná šance, aby tohle auto nebylo akorát dalším neúspěchem. (Petr Miler)
     Komentáře
  • AutoForum

    Elektromobily se stávají finančně neúnosnými i pro služby na sdílení aut, jejich provoz stojí ročně o 185 tisíc víc než u spalovacích vozů

    Před 1 dnem
    Leckdo je ochoten si za něco „zeleného”, byť klidně jen domněle, připlatit. Tady je ale řeč o takových penězích, že se provoz těchto aut v rámci flotil carsharingových firem stává ekonomicky neúnosným. A jejich podíl na celkovém počtu provozovaných aut tak klesá.
     Komentáře
  • AutoForum

    GM dal americké tajné službě 10 vyřazených aut i proto, aby se ochranka prezidenta naučila řadit s manuální převodovkou

    Před 2 dny
    Zrovna u americké tajné služby to může znít jako poněkud zbytečný luxus, ochranka prezidenta ale musí být připravena na vše, zvládat tedy musí i trojici pedálů. K tomu bude mít vskutku parádní náčiní, Cadillac CT5-V Blackwing. A také další dodaná auta stojí za to. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • AutoForum

    Mansory už neví, jak hluboko ještě klesnout, tohle upravené Ferrari je asi to nejodpornější, co kdy firma stvořila

    Před 2 dny
    Poznáte, že jde vůbec o Ferrari? Nebýt italské trikolóry, člověka by to možná ani nenapadlo. Překombinovaná kreace je absurdní v každém ohledu, zjevně se ale dnes i pro něco takového najde dostat zámožných kupců.
     Komentáře
  • AutoForum

    Toyota začala odhalovat novou RAV4. Tedy alespoň chce, abyste si mysleli, že jde o novou generaci jejího bestselleru

    Před 2 dny
    Japonci jsou tajemnější než hrad v Karpatech a novinku nám ukazují po menším než malém množství detailů, všechny indicie ovšem naznačují, že jeden ze svých bestsellerů spíš jen rozsáhleji faceliftují, než aby přišli se skutečně novým vozem.
     Komentáře
  • AutoForum

    Ford v roce 2023 za 50 miliard předělal továrnu v Kolíně na výrobu elektroaut, teď mu v ní stávkují zaměstnanci kvůli hromadnému propouštění

    Před 2 dny
    „Go Electric, Go Köln!” vystavil si Ford s velkou pompou na své továrně v Kolíně před dvěma léty. Možná si tam měl dát pravdivější: „Go woke, go broke.” Podnik, který měl být výstavní skříní značky, nyní poznává cenu slepé sázky na elektromobily se vším všudy. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • AutoForum

    Nepovedené nové BMW M5 dostalo znovu nakopáno od svého vlastního předchůdce, ránu z milosti mu přidal Mercedes

    Před 2 dny
    Chtělo oslnit výkonem a z něj vyplývající dynamikou, místo toho ale dostává nakopáno ve srovnání s téměř čímkoli starším, co mu zkříží cestu. Na vině je šílená nadváha daná naprosto nesmyslnou hybridizací.
     Komentáře
  • AutoForum

    Chladič, nádrž, řadička. Fiat ukázal první vyrobené nové spalovací pětistovky, zažehne znovu lásku k dnes neprodejnému bestselleru?

    Před 2 dny
    Je krajně neobvyklé, aby automobilka s velkou pompou ukazovala fotky prototypů pouhé nové verze dávno nabízeného auta, kterou začne vyrábět až za 6 měsíců. Tohle je ale velká věc, moderní evropské auto dostává zpátky spalovací motor. Jak málo někdy stačí.
     Komentáře
  • AutoForum

    Nissan je v „zoufalé situaci” a musí propustit skoro 20 tisíc lidí. Bývalý šéf mluví o kolapsu a úplném rozkladu spojení s Renaultem

    Před 2 dny
    I na tak velkou firmu je to obrovské číslo, bezmála 20 tisíc propuštěných představuje okolo 15 procent všech lidí, které firma po celém světě zaměstnává. Je to nejvýmluvnější symbol jejího úpadku, kterému šlo podle bývalého šéfa docela snadno zabránit.
     Komentáře
  • AutoForum

    Nezničitelný kombík Mercedesu najel už skoro 900 tisíc km s původní technikou. A dál jezdí, jako by se nechumelilo

    Před 3 dny
    Je fascinující, co některá auta zvládnou. A je to fascinující jen víc, když i po takovém zápřahu slouží dál a dál. Tohle auto navíc přišlo s pro Mercedes tehdy novým typem motoru, ani to ho ale nedostalo.
     Komentáře
  • AutoForum

    Hammond a May překvapili novým soubojem jako ze starých časů Top Gearu. Zkusili, jestli je na cestování rychlejší auto, nebo letadlo

    Před 3 dny
    Jeremy Clarkson už se raději věnuje jen farmaření, zbylí dva moderátoři z někdejší populární trojice ale táhnou káru automobilových show dál. Možná ne tak zábavně jako kdysi, ale dnes člověk musí vzít zavděk tím, co je. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • AutoForum

    Devastace v přímém přenosu: BMW 540d přišlo s novou generací reálně o 49 koní. Jako podstatně těžší vůz je i zásadně pomalejší

    Před 3 dny
    Tohle auto jsem choval v úctě, po zkušenosti s jeho nejnovějším provedením si ale musím drbat hlavu. Lze ho buď přijmout jako otylou verzi 530d s nemístným označením, nebo jej odsoudit jako parodii na to, čím 540d donedávna byla.
     Komentáře
  • AutoForum

    Slovenské létající auto je s novým motorem konečně připravené na sériovou výrobu, jako jediné nevypadá úplně směšně

    Před 3 dny
    Jeho auto pracuje na splnění svého snu už přes 35 let a teď se konečně dočkal. Příští rok si kupci odvezou první sériově vyrobené AirCary, smířit se ale musí s cenou odpovídající plně vybavenému Lamborghini Revuelto. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • AutoForum

    Majitel krutě poznal úskalí aukčního prodeje bez rezervní ceny, jeho milované auto mu někdo vyfoukl za drobné

    Před 3 dny
    Na tohle je třeba si dávat pozor, neboť jakmile k takovému kroku jednou svolíte, cesta zpět už neexistuje. Má své výhody, o tom žádná, poměr rizika a potenciální odměny za to ale podle nás nestojí prakticky nikdy.
     Komentáře
  • AutoForum

    Porsche stále chystá elektrické nástupce svých menších sporťáků, i když prodeje jasně ukazují, že je skoro nikdo nechce

    Před 3 dny
    Jejich projekt byl odložen, zasloužil by si ale zrušit. Tahle auta lidé dnes kupují víc než kdy dřív, pokud tedy ještě mohou, protože mají stále spalovací motor. Co víc Porsche potřebuje po veškerém dosavadním vývoji za signály?
     Komentáře
  • AutoForum

    Číňané zajdou ještě dál, upřesnili podstatné detaily ke svému novému velkému dieselu pro osobní auta

    Před 3 dny
    Jestli dosud existovalo něco, v čem byly evropské automobilky opravdu doma a téměř nikdo jiný jim nebyl schopen rozumně konkurovat, šlo o naftové motory pro osobní auta. Také ty se ale z místních modelů vytrácí a hádejte, kdo je připraven je nově začít nabízet. Navíc jaké? (Petr Miler)
     Komentáře
  • AutoForum

    Nejnovější Honda je totální vzhledový bizár, podívejte se na tu příď jako z Pacmana. A to je jen začátek

    Před 4 dny
    Nebo bychom měli říci „ye”? Možná ano, protože loni Japonci stvořili právě takto pojmenovanou podznačku. Nakonec od ní ale odstoupili, prý kvůli nelibosti publika, možná ale kvůli tomu, že si tak říká jistý Kanye West.
     Komentáře
  • AutoForum

    Klasické Porsche 911 dostalo nový život s úchvatným novým motorem 4,0 bez turba, točí až 8 tisíc otáček

    Před 4 dny
    Nač od podstaty měnit, co funguje, když to můžete „jen” vylepšit? Kultovní kupé generace 964 tak v tomto případě nepřišlo o svůj typický plochý šestiválec, moderní jednotka s vodním chlazením ale dává 420 koní za úžasného zvuku.
     Komentáře
  • AutoForum

    Krize Audi se prohlubuje, firma v problémech začíná rozprodávat své rodinné stříbro

    Před 4 dny
    V byznysu buď stoupáte, nebo klesáte, žádný třetí směr není. Když stoupáte, skupujete aktiva jiných, když klesáte, prodáváte ta svá. Audi míří už nějaký ten pátek výrazně směrem dolů a rozprodej dřívějších akvizic je toho nejsrozumitelnějším projevem.
     Komentáře
  • AutoForum

    Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce

    Před 4 dny
    Je to dokonalý symbol toho, do jak slepých uliček se nechal zahnat evropský automobilový průmysl. Konstrukce tohoto auta nedává z racionálního hlediska absolutně žádný smysl a jeho srovnání s Ferrari v upraveném 1000koňovém provedení to ukazuje v plné nahotě. (Petr Miler)
     Komentáře
  • AutoForum

    Max Verstappen potají otestoval závodní Ferrari. Prasklo to, i když si kvůli tomu dokonce změnil jméno

    Před 4 dny
    Nejlepší závodní jezdci a Ferrari se přitahují, co svět světem stojí. A být bookmakeři, budeme už teď vypisovat kurzy na to, kdy zřejmě nejlepší závodní pilot posledních dekád skončí právě ve Scuderii. Ostatně, Max s Ferrari už řádí, dokonce na Nordschleife, akorát to není Formule 1 a neříká si u toho Verstappen.
     Komentáře
  • AutoForum

    Dědic Fiatu a šéf Renaultu dali EU ultimátum: Buď něco změníte teď, nebo tu zničíte autoprůmysl, za 5 let bude pozdě

    Před 4 dny
    Všichni ostatní si svůj automobilový průmysl chrání, Evropa si ho ale ničí, říkají oba hlavouni. Z jejich vyjádření si nelze odmyslet pokrytectví, neboť EU v jejích krocích léta podporovali, nic to ale nemění na tom, že mají pravdu. Vše je dobře vidět na malých autech, mor regulací ale neničí jen ta. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • AutoForum

    Němci vrátili život legendárnímu Audi Quattro. Vypadá jako zamlada, má ale skoro třikrát víc výkonu

    Před 5 dny
    Tohle auto ani nepotřebuje vylepšovat, aby vzbuzovalo touhu nadšenců. A co teprve, když mu dáte moderní techniku a 530 koní zabalených do karbon-kevlarového hávu? To se pak zájemci mohou přetrhnout, aby ho měli.
     Komentáře
  • AutoForum

    Brutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet

    Před 5 dny
    Je to úctyhodný projekt, snaha dostat na silnice největší rotační jednotku historie ale zatím moc sladké ovoce nenese. Po přidání tří turbodmychadel motor produkuje slušný výkon, je to ale pořád jen 1 536 koní. A navíc přidává hromadu tepla.
     Komentáře
  • AutoForum

    Mercedes nechtěl motory V8 nabízet už skoro pro nic, teď otočil a jejich novou generaci chce nacpat takřka do všeho

    Před 5 dny
    Tomu se říká obrat. Třícípá pochopila, že snaha co nejrychleji „zezelenat” by jí mohla také přivést do hrobu, a tak zkouší jít znovu na ruku zákazníkům. Nejen zachování, ale dokonce zamýšlený nový rozmach motorů V8 v nabídce značky patří k této hře.
     Komentáře
  • AutoForum

    Bizarní prodlužovač dojezdu Tesly je totální fiasko. Nesmyslné řešení nakonec nedostane nikdo, firma vrací zálohy

    Před 5 dny
    Tesla během své existence přišla s řadou zajímavých inovací, tento nápad byl ale od počátku podivný. A navíc pěkně drahý. Vlastně tak ani není divu, že jej automobilka poslala k ledu a svou variaci na range extender neprodá nikomu.
     Komentáře
  • AutoForum

    Jeden z největších propadáků velkých moderních aut nikdo nechce ani ojetý, sotva použitý je k mání za jednotky procent původní ceny

    Před 5 dny
    Chcete auto, které ztratilo klidně 95 procent své původní hodnoty, i když majitel využil možná 10 procent jeho potenciálu? Pak jste narazili na to pravé ořechové. Jen se musíte smířit s tím, že budete mít nehezké, neoblíbené a znovu skoro neprodejné auto.
     Komentáře
  • AutoForum

    První nové AUDI má ten nejsměšnější zavazadelník, jaký jsme kdy viděli, ukazuje nedomyšlenost auta v každém ohledu

    Před 5 dny
    Co všechno na tomto autě může ještě postrádat hlavu a patu? Po všem zmíněném se zdálo, že možnosti byly vyčerpány, AUDI ale nepřestává překvapovat. Celé řešení předního „kufru” je vrcholem konstruktérské absurdity. (Petr Miler)
     Komentáře
  • AutoForum

    Škoda je vážně mimo realitu. V době, kdy jiní zkouší na takové kontroverzní kroky zapomenout, hrdě přichází s duhovým Elroqem

    Před 5 dny
    Jestli se něco v posledních letech ukázalo být fakticky i marketingově kontraproduktivním, šlo o různé programy zavádějící ve firmách strojený a nedomyšlený přístup k rozličným menšinám. Řada velkých společností od toho právě kvůli tomu dává už od loňska ruce pryč, Škoda hrdě jede dál po stejné trajektorii.
     Komentáře
  • AutoForum

    Nejspolehlivější moderní VW a jeden z největších současných držáků vůbec můžete podle detailních dat TÜV kupovat ojetý skoro naslepo

    Před 6 dny
    Po stránce spolehlivosti se většina aut koncernu VW řadí spíš k průměru, tohle ale výrazně vybočuje. Problémů má na kontě jen minimum, žádný navíc není zásadní natolik, abyste neprošli STK. Za něco takového si ale T-Roc pochopitelně nechá zaplatit.
     Komentáře
  • AutoForum

    Toyota ani letos nesplnila dva roky starý plán prodejů elektrických aut, a to si neplánovala skoro nic. Z cílů pro další roky jsou trosky

    Před 6 dny
    Nedá se říci, že by Toyota měla velké oči, neboť zatímco ostatní chtěli touto dobou prodávat pomalu jen elektrická auta, největší automobilka světa kalkulovala s jejich okrajovým zastoupením. Ani toho ale nedosáhla. Nejprve to byly statisíce. Pak jen 190 tisíc. Pak jen 150 tisíc. Nakonec neklaplo ani to.
     Komentáře
  • AutoForum

    Toto je nový pancéřovaný speciál francouzského prezidenta. Automobilky si ho předchází, ten dosavadní nepoužíval ani rok

    Před 6 dny
    Emmanuel Macron se po pár měsících strávených ve společnosti Renaultu, který byl tradičním dodavatelem aut francouzských prezidentů, vrací ke značce DS. Ta v případě jeho speciálu nezůstala pouze u instalace obligátních vlaječek.
     Komentáře
  • AutoForum

    Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil

    Před 6 dny
    Pokud čas od času podotýkáme, že elektrická auta jsou poníkem zvládajícím opravdu době jediný trik, pak i v tom může být lepší „cvičený” spalovací vůz. Koenigsegg Jesko Absolut se během pouhých 800 metrů umí rozjet až k 360 km/h, to žádné jiné auto nedokáže. A Švédové chtějí rekordy lámat dál.
     Komentáře
  • AutoForum

    Bentley právě realizovalo největší objednávku ve své historii, jediný zákazník si najednou převzal 9 aut

    Před 6 dny
    Jakýchkoli devět nových vozů je dost aut dodaných najednou, jakkoli velké firmy či státní instituce by patrně nesouhlasily. Ale devět nových Bentley? To se nejenže nevídá, to se dosud nikdy v historii nestalo. Až teď si tolik vozů současně převzal zákazník z Macau.
     Komentáře
  • AutoForum

    Poláci sestrojili létající motorku jako z Hvězdných válek, chtějí ji sériově vyrábět a prodávat

    Před 7 dny
    Pokud vás nebaví čekat v zácpách a už i proplétání se mezi stojícími auty na motorce je pro vás moc, tohle je ideální řešení. Tento stroj dokáže létat rychlostí až 200 km/h, při jeho hmotnosti a velikosti jej pak můžete parkovat i na balkóně.
     Komentáře
  • AutoForum

    Karta se obrátila, Renault ve svých autech začal používat techniku, kterou jako první nasadila Dacia

    Před 7 dny
    Propojení Renaultu a Dacie není žádným tajemstvím, dosud to ale byly Dacie, které si po čase braly už ověřenou techniku ze skladů Renaultu. Nyní si Renault začíná brát to, co předtím použila Dacia.
     Komentáře
  • AutoForum

    Němci srovnali elektrické kombíky Audi A6 a BMW i5. Vedle dieselových verzí to připomíná automobilovou paralympiádu

    Před 7 dny
    Nic proti paralympiádě, je ale těžké ji brát jako vrcholnou sportovní událost, když víte, že ty nejlepší výkony se předvádí jinde. Srovnání elektrického Audi A6 Avant a elektrického BMW i5 Touring je to samé - vedle verzí jako 3,0 TDI a 40d jde o auta o berlích, navíc drahá.
     Komentáře
  • AutoForum

    Firma, ve které VW loni utopil 44 miliard, po ohlášení výsledků dál ztrácí svou hodnotu, VW do ní musí přisypat dalších 22 miliard

    Před 7 dny
    Němci si od této investice hodně slibují, my o ní ale od začátku máme své pochybnosti. Firma nemá nic, co by si VW dříve nebo později nedokázal levněji udělat sám. Navíc má nyní na krku balvan, který jej bude tížit v pro něj finančně velmi náročných časech. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • AutoForum

    Chevrolet sebral Corvette C8 jeden z jejích typických prvků a zamířil s ní k moderní tuctovosti

    Před 7 dny
    Někteří to vítají, my zůstáváme rezervovaní. Současná Corvette po vizuální stránce mnoho typických prvků nedostala, tzv. zeď tlačítek mezi ně ale patřila. Řešení to nebylo nejpraktičtější, bylo ale své, teď má hromadu displejů jako cokoli od Fabie po BMW 7. Naštěstí to není jediná novina pro modelový rok 2026.
     Komentáře
  • AutoForum

    Ferrari odložilo příchod svého prvního elektrického modelu. Teď líp než kdy jindy vnímá, že ani ono automaticky neprodá cokoli, co vyrobí

    Před 7 dny
    Mělo se odhalit už za pár měsíců, nakonec nám ale Italové letos ukážou jen část jeho techniky. A ani zkraje roku 2026 neuvidíme celé auto. Tváří se, jako by to tak vždy plánovali, ale není tomu tak. Po problémech s prodejem některých hybridních modelů ztrácí jistotu.
     Komentáře
  • AutoForum

    Výrobce na dálku sebral autům patřícím zákazníkům 600 koní výkonu, protože s nimi neumí zacházet. Tolik ke skvělosti moderních aut

    Před 7 dny
    Snad nikdo neoznačí za živelnou oddanost konzervativismu představu, že s věcí, která nám patří, bychom měli mít možnost zacházet dle vlastní libosti, s vědomím vlastní odpovědnosti. I v automobilovém světě je to ale bohužel čím dál méně obvyklý stav.
     Komentáře
  • AutoForum

    Cadillac za 7,5 milionu nutí majitele proplazit se kufrem, pokud se mu vybije baterie. A i druhé řešení je slušná osina v zadnici

    Před 8 dny
    Když si koupíte auto za takové peníze, jistě nečekáte, že po vás bude vyžadovat, abyste s ním v tak banální nouzové situaci zacházeli jako zloděj. Je to ale jedna z cest, jak „oživit” vybitý Cadillac Celestiq. A ani ta druhá není zrovna uživatelsky přívětivá.
     Komentáře
  • AutoForum

    VW upřesnil, jakými spalovacími motory napraví svá elektrická auta, přeplňovaný tříválec je ze hry

    Před 8 dny
    Původně si Volkswagen chtěl u těchto novinek vystačit jen s elektrickým pohonem, nakonec ale zjistil, že by takto neoslovil skoro nikoho. Jeho nové Scouty tedy spalovací motor dostanou, zjevně z naprosté většiny. A teď už víme víc o tom, jaký agregát Němci použijí.
     Komentáře
  • AutoForum

    Nové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají

    Před 8 dny
    Těžko říci, zda je vůbec na co se těšit, neboť má jít o další obrovský kompromis, který bude stěží obhajovat svou existenci i vedle vlastního předchůdce. Technické parametry ale budeme znát až časem, nicotný zvukový projev je zjevný už teď.
     Komentáře
  • AutoForum

    Nadšenec si koupil elektromobil od začínající automobilky a poznává, co to je. Z její „skvělé péče” má dnes noční můry

    Před 8 dny
    V posledních letech přišla na svět spousta nových výrobců aut, kteří se snaží zaujmout hlavně svými elektrickými modely. Některé vypadají šik, jsou kvalitní, promyšlené a umí zaujmout i svým bezprostředním projevem. Ale vlastnictví auta není jen o tom, jak poznává jeden z klientů Lucidu.
     Komentáře
  • AutoForum

    Číňané prý lžou o aerodynamice svých aut. Tohle vyšlo z testu nesrovnatelně hůř, než automobilka uvádí

    Před 8 dny
    Automobilky o schopnostech svých aut rády přehání, to není nic nového ani čínského. V případě klíčových technických dat se ale realita už kvůli jejich ověřitelnosti příliš neohýbá. Avatru je to zjevně jedno.
     Komentáře
  • AutoForum

    Klíčový nový Jeep je kompletně venku. Bude to hit, tedy pokud automobilce neujede ruka s cenami

    Před 8 dny
    Je pikantní, že americká novinka se ze všeho nejdříve podívá do Evropy, přičemž vůbec není jisté, zda se bude prodávat také v USA. Ale tím lépe pro nás, zvlášť když se vedle obligátního elektrického pohonu můžeme těšit i na spalovací verze.
     Komentáře
  • AutoForum

    Návrat levné jugoslávské klasiky je blíž, než se zdálo. Firma už ukázala zmenšený model, do dvou let chce prodávat

    Před 8 dny
    Pokus o jakousi druhou balkánskou Dacii není jen plácnutím do vody, nabírá velmi reálných rozměrů. Navíc nepůjde v poněkud nemocném duchu doby, cílem snah je dostat na trh dostupný spalovací hatchback.
     Komentáře
  • AutoForum

    Další evropská továrna na baterie se potácí na hranici krachu a propouští polovinu lidí. Může skončit dřív, než něco kloudného vyrobí

    Před 8 dny
    Je to asi 732. připomenutí toho, že na starém kontinentu některé věci prostě nelze vyrábět efektivně. To by nutně nevadilo, jde o přirozený stav, vadit to ale jaksi začíná, když kolem nich začneme nuceně stavět vlastní budoucnost za jakoukoli cenu.
     Komentáře
  • AutoForum

    Škoda masivně, až o 110 tisíc zdražila Octavii, měsíc lásky si představuje zvláštně. Pod psychologickou hranicí už nekoupíte nic

    Před 9 dny
    Byl pozdní večer, první máj, večerní máj, byl lásky čas… Škodu dnes asi vedou lidé, kteří se tohle ve škole neučili, popř. lásku k zákazníkům dávají najevo velmi svérázným způsobem. Buď jak buď, s 1. májem zdražili Octavii tak, až to hezké není. (Petr Miler)
     Komentáře
  • AutoForum

    Krásné BMW 3 ze zlatých časů značky nemusí stát tolik, tohle světově unikátní kupé postavili na přání prvního a jediného majitele

    Před 9 dny
    Čím víc jejích modernějších nástupců se nám dostává do rukou, tím víc jsme přesvědčeni, že vrcholem evoluce BMW řady 3 byla generace E46. Toužit po ní i dnes je tedy v pořádku, problém je jen v tom, že modely jako M3 nebo odvozené CSL dnes stojí miliony a levnější už nebudou. Tahle krásná 330i vyjde jen na statisíce.
     Komentáře
  • AutoForum

    Ford dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr

    Před 9 dny
    Znovu se musíme ptát, zda výsledný čas tohoto auta stojí za jeho cenu, sám vůz ale ohromit umí. A jeho ostrá jízda má tu moc též. Níže můžete vidět vše důležité skoro na vlastní oči.
     Komentáře
  • AutoForum

    Nový Mercedes CLA nejde nabíjet u většiny veřejných dobíjecích stanic, to už se Němci dočista zbláznili?

    Před 9 dny
    I za těch nejlepších představitelných podmínek je to velmi problematické auto s omezenou využitelností. A Němci ho „vyšperkují” tímhle? Kam se poděla obyčejná lidská soudnost? Je to jako kdyby někdo schválně dělal maximum, aby stvořil prodejní propadák. (Petr Prokopec)
     Komentáře
  • AutoForum

    Zisky Audi se dramaticky propadly, prodeje na jeho největším trhu též, volných peněz ubývá. A firma se přesto tváří, že se nic neděje

    Před 9 dny
    Pokud chcete vyřešit nějaký problém, musíte si nejprve přiznat, že takový problém existuje. Toho Audi až komicky není schopno a tváří se, jako by se nic nedělo v momentě, kdy mu na všech podstatných semaforech svítí červená.
     Komentáře
Reklama