Na legendární trati v Goodwoodu se utkaly ikony minulosti s nejmodernějšími závodními prototypy. Nejrychlejší byl opět elektrický Ford, následovaný extrémním WRX a závodním Porsche. Souboj technologií přinesl dechberoucí podívanou.
Nová generace CX‑5 rozděluje názory – část řidičů postrádá fyzická tlačítka, druhá dychtí po digitalizaci. Mazda se mohla přiklonit pouze na jednu stranu.
Bateriové GLC má být vůči jeho předchůdci schopnější, pohodlnější a prostornější v každém ohledu. Některou techniku si navíc vypůjčí od vlajkové lodi Mercedesu.
Do „šestkového“ sedanu nacpala divize Hyundai N všechno své know-how z vývoje sportovních a závodních elektromobilů. A opět chce dokázat, že i s autem na baterky může být zábava.
Potenciál nového rodinného SUV na elektřinu rozšiřuje Kia i mimo Čínu. K mání už bude EV5 kromě domácí Jižní Koreje také na starém kontinentu a v Severní Americe.
Po dřívějším úpadku má hybridní „pětistovka“ postavit výrobní závod Mirafiori zpátky do čela italské automobilové produkce. Fiat vyhlíží kapacitu sto tisíc vozů ročně.
Letošní ročník festivalu bude opět bohatý na premiéry nových modelů. Tohle všechno a ještě něco navíc můžeme čekat v rámci premiér na známé vrchařské trati.