Nestačí být levný, Britové si potrpí na specializaci a hluboké expertíze, sdílí své zkušenosti s expanzí na tamní trh české FLO
Před 6 dny
Stejně jako každý jiný trh, i ten britský má svá specifika. Zdejší firmy by si podle vedení české digitálně-konzultační společnosti FLO měly při expanzi na druhou stranu Lamanšského průlivu uvědomit, že konkurovat výhradně cenou dnes nestačíDo Velké Británie (a sousedního Irska) se FLO vydalo začátkem letošního roku. Expanzi společnosti si vzali na starost Marián Grofčík, Ondřej Vataščin a Robert PyrahDle jeho názoru by firmy v souvislosti s rozšiřováním svého byznysu na Britské ostrovy neměly podceňovat ani důležitost zřízení vlastní kamenné pobočky v regionu a úzké specializace na to, v čem opravdu vynikají Jejich podnikání spočívá v poskytování poradenství, v rámci něhož firmám pomáhají s rozvojem značky, budováním komunikace, digitální transformací či řešením problematiky takzvané zákaznické zkušenosti (CX). A jsou v tom zjevně velice dobří, což dokládá jednak výčet jejich klientů, mezi něž se v tuzemsku řadí například společnosti Heineken, Linet Group či Porsche, ale zároveň i seznam zemí, kde aktuálně působí.