Hlavní obsah

V rybníku u Prahy našli utonulého hrdinu vítězného filmu ve Varech 

V rybníku v obci Ohrobec v okrese Praha-západ našli lidé v neděli ráno mrtvého Františka Klišíka (62), jedno z dvojčat, jejichž příběh zachycuje dokumentární film Raději zešílet v divočině. Ten získal v sobotu večer hlavní cenu Křišťálový glóbus na 59. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech (KVIFF).

Kdo byl František Klišík: Disident, samotář ze Šumavy, který oslnil Vary 

Prudká bouřka uvěznila turisty v podzemí Moravského krasu 

Fiala zatlačil na Fica: Přestaňte blokovat sankce, s Ruskem máme společnou zkušenost 

Zatopené Dalešice odhalují rozsah škod. Náprava potrvá měsíce 

Nové spekulace o vztahu Macronových. A opět při vystupování z letadla 

Zachráněná turistka z podzemní feraty v Moravském krasu: Dole jsme si opravdu mysleli, že umřeme 

Co byste podle kardiologů nikdy neměli dělat v první hodině po probuzení 

Nejhorší modely závěru filmového festivalu ve Varech! Filip Vaněk nevěřil vlastním očím 

Modely na zakončení 59. ročníku filmového festivalu v Karlových Varech Filipa Vaňka nikterak nenadchly. „Jestli Vary měly předvést to nejlepší od našich módních tvůrců, tak si pojďme říct, že je česká módní scéna v troskách,“ řekl na úvod drsně Vaněk.

Vašek Noid Bárta se pochlubil nejstarší dcerou: Vyrostla jako z vody a někteří si ji dokonce spletli s Evou Burešovou 

Spolu v čele s Fialou vyrazilo do Veselí: Šéf lidovců se pokusil o vtip, bohužel byl všechno, jen ne výborný 

Pařížský poločas hrůzy. Chelsea zničila vítěze Ligy mistrů a ovládla MS klubů 

To byl koncert. Fotbalisté Chelsea si ve finále mistrovství světa klubů nedělali lautr nic z papírových předpokladů. Úřadující šampion Konferenční ligy si vyšlápl na Paris Saint-Germain, vítěze o parník prestižnější Ligy mistrů. Vítězství 3:0 si anglický klub zařídil už v první půli. MS klubů je tak jedinou trofejí, kterou favorizované PSG v uplynulém ročníku nevyhrálo.

Sinner vyhrál bitvu titánů proti Alcarazovi a stal se wimbledonským šampionem 

Diouf zamával Edenu a spěchal na letiště. Potenciál má brutální, řekl Trpišovský 

Brit Pidcock vyhrál hned při premiéře 

Co vyplavilo moře, šokovalo vědce. Tajemní tvorové jsou hříčkou přírody  Minuty do katastrofy 

🌊 Moře obačas vyplaví něco, co vědce doslova šokuje. Objevy, které se dostaly na povrch, zpochybňují často to, co jsme si dosud mysleli o oceánu i životě v něm. 🔬 V dnešním videu se podíváme na: – Co přesně moře vyplavilo? – Proč jsou vědci tak znepokojení? – Jaké důsledky může mít tento nález pro celé lidstvo? Oceán je plný záhad – a některé z nich možná nikdy neměly spatřit světlo světa. Připrav se na objev, který tě donutí přemýšlet o světě pod hladinou úplně jinak. 🔔 Sleduj kanál pro další temná a fascinující videa z reálného světa.

Top 5 historických mýtů, kterým jsme věřili, ale nejsou pravdivé  TOP 5 Zajímavosti

Homola v autoškole: „Nemám rád vych*aný řidiče, jako je Adamovská! Jinak Češi řídí krásně“  Ten Smlsal

Odvážný medojed se sám ubránil čtyřem hladovým lvicím  Tady virál

Čtyři kroky k fantastickému orgasmu. Kdy přijde na řadu penis? 

Erotickou masáž považuje mnoho párů za nadbytečný luxus nebo rovnou úplnou zbytečnost. Kdo ji ale jednou vyzkoušel, dobře ví, že je tou nejlepší cestou k absolutnímu vzrušení a ohromujícímu orgasmu. Čeho se ale vyvarovat a která oblast těla si zaslouží extra péči?

Princezna Kate předvedla na Wimbledonu nádherné vlasy a božský outfit, který vám je možná povědomý… 

Nejkrásnější šaty, smokingy a překvapivé momenty ze zakončení Varů. Hvězdou večera byla Klára Issová 

Sexy Cruella: Ewa Farna předvedla nové vlasy. A je to velká změna! Co nám k tomu řekl její kadeřník? 

Kozoroh
Modré světlo z obrazovek negativně ovlivňuje kvalitu vašeho spánku a zabraňuje hlubokému odpočinku. Vypněte mobilní telefony a počítače minimálně hodinu před ulehnutím a omezte používání těchto zařízení večer, abyste zajistili klidný a obnovující spánek.
Celý horoskop »
Skok před automaticky načítané články.
Automaticky nekonečně načítané články
Následují automaticky nekonečně načítané články. Zde je můžete přeskočit.
V květnu 1973 měl premiéru Austin Allegro, nástupce populárního Austinu 1100/1300, který se prodával pod různými značkami.
V květnu 1973 měl premiéru Austin Allegro, nástupce populárního Austinu 1100/1300, který se prodával pod různými značkami.
Allegro bylo kompletně novým kompaktem s předním pohonem, nicméně nešlo o hatchback. Vzadu byl jen malý otvor do zavazadlového prostoru.
Allegro bylo kompletně novým kompaktem s předním pohonem, nicméně nešlo o hatchback. Vzadu byl jen malý otvor do zavazadlového prostoru.
Výsledný design, často kritizovaný, byl výsledkem mnoha kompromisů včetně vysokých motorů nebo velkého topení. Původní návrhy vypadaly jinak.
Výsledný design, často kritizovaný, byl výsledkem mnoha kompromisů včetně vysokých motorů nebo velkého topení. Původní návrhy vypadaly jinak.
Pod kapotou byly motory řady E o objemu 1,5 a 1,7 litru s výkonem až 57 kW, tak i menší motory řady A o objemu 1,1 a 1,3 litru s až 44 kW. Vše z dílny British Leyland, koncernu, který vznikl v roce 1968.
Pod kapotou byly motory řady E o objemu 1,5 a 1,7 litru s výkonem až 57 kW, tak i menší motory řady A o objemu 1,1 a 1,3 litru s až 44 kW. Vše z dílny British Leyland, koncernu, který vznikl v roce 1968.
Původní Allegra měla řadu problémů, velké kritice byl podroben třeba hranatý volant.
Původní Allegra měla řadu problémů, velké kritice byl podroben třeba hranatý volant.
V roce 1975, těsně před faceliftem celé modelové řady, doplnilo nabídku třídveřové kombi.
V roce 1975, těsně před faceliftem celé modelové řady, doplnilo nabídku třídveřové kombi.
Krátce se mezi lety 1974 a 1975 vyráběl v Itálii sourozenec Allegra, Innocenti Regent.
Krátce se mezi lety 1974 a 1975 vyráběl v Itálii sourozenec Allegra, Innocenti Regent.
V roce 1975 mělo premiéru Allegro druhé série, které přineslo několik změn ve vnějším designu a hlavně kvalitnější interiér.
V roce 1975 mělo premiéru Allegro druhé série, které přineslo několik změn ve vnějším designu a hlavně kvalitnější interiér.
Právě Allegro druhé série se dostalo v několika stovkách kusů i do Československa, kde se prodávalo převážně přes Mototechnu za koruny.
Právě Allegro druhé série se dostalo v několika stovkách kusů i do Československa, kde se prodávalo převážně přes Mototechnu za koruny.
V roce 1977 se prodávalo za 102 tisíc korun. Ze západoevropských modelů patřilo k levnějším, východoevropské automobily a dalece svou cenou převyšovalo.
V roce 1977 se prodávalo za 102 tisíc korun. Ze západoevropských modelů patřilo k levnějším, východoevropské automobily a dalece svou cenou převyšovalo.
Jenže i v Československu se projevil neduh, který pověst auta v Evropě ještě více pošramotil: kolísavá kvalita – ta byla místy vážně dost špatná – a sice možná pokroková, ale komplikovaná technika včetně konstrukce odpružení.
Jenže i v Československu se projevil neduh, který pověst auta v Evropě ještě více pošramotil: kolísavá kvalita – ta byla místy vážně dost špatná – a sice možná pokroková, ale komplikovaná technika včetně konstrukce odpružení.
To rezultovalo v potřebu drahých a špatně dostupných dílů. A tak nastala paradoxní situace, že v 80. let se ojetá allegra, na rozdíl od mnoha jiných aut vně socialistického bloku, občas nedala vůbec prodat.
To rezultovalo v potřebu drahých a špatně dostupných dílů. A tak nastala paradoxní situace, že v 80. let se ojetá allegra, na rozdíl od mnoha jiných aut vně socialistického bloku, občas nedala vůbec prodat.
Allegro totiž nebylo kdovíjak prodejně úspěšné, minimálně ne z pohledu statusu předchozí řady 1100/1300. Krčilo se na konci první desítky britské popularity, výroba nedosahovala očekávaných čísel.
Allegro totiž nebylo kdovíjak prodejně úspěšné, minimálně ne z pohledu statusu předchozí řady 1100/1300. Krčilo se na konci první desítky britské popularity, výroba nedosahovala očekávaných čísel.
Nepomohlo ani kombi, podobně kontroverzních tvarů jako základní typ karoserie.
Nepomohlo ani kombi, podobně kontroverzních tvarů jako základní typ karoserie.
Vedle Austinu Allegro existovala i jeho luxusnější verze pod značkou Vanden Plas.
Vedle Austinu Allegro existovala i jeho luxusnější verze pod značkou Vanden Plas.
Poznáte ji snadno, má masku chladiče ve stylu Bentley, Rolls-Royce nebo Jaguaru.
Poznáte ji snadno, má masku chladiče ve stylu Bentley, Rolls-Royce nebo Jaguaru.
Kabina verze Vanden Plas měla od začátku klasický kulatý volant.
Kabina verze Vanden Plas měla od začátku klasický kulatý volant.
Od druhé série vozu se objevovaly též verze se čtyřmi kulatými světly vpředu. Ty byly zachovány i u některých modelů série 3, která přijela v roce 1979.
Od druhé série vozu se objevovaly též verze se čtyřmi kulatými světly vpředu. Ty byly zachovány i u některých modelů série 3, která přijela v roce 1979.
Produkce vozu skončila v roce 1982, vzniklo lehce přes 642 tisíc kusů Austinů Allegro. Dodnes se těší řadě posměšků britské odborné i laické motoristické veřejnosti. Na vině byla špatná kvalita, komplikovaná technika a spolehlivost nebo nepovedený vnější design.
Produkce vozu skončila v roce 1982, vzniklo lehce přes 642 tisíc kusů Austinů Allegro. Dodnes se těší řadě posměšků britské odborné i laické motoristické veřejnosti. Na vině byla špatná kvalita, komplikovaná technika a spolehlivost nebo nepovedený vnější design.
2/22